- fre 03 aug 2007, 10:35
Vad gäller fartkamerorna så har jag de senaste veckorna blivit omkörd av ett par riktiga ärkepuckon som uppenbarligen också visste var kamerorna fanns. Vill hävda att dessa i hög grad kan ses som riktiga brottslingar. Jämförbara med en anabolstinn spoling som vill spöa alla som råkar titta på hans flickvän.
ER skrev:Dax att säga ifrån dumheterna dom gör för att slippa ta sitt ansvar att fixa till vägarna för detta är ju bara ett sätt att slippa se till att vägarna är i toppskick och dom kan lata sig hela dagarna istf. att underhplla vägarna.Såvitt jag vet berättar väl VV årligen för regeringen hur mycket pengar som behövs till underhåll och så får man sisådär 70% (S). Nästa gång ni retar er på dåligt underhållna vägar - skänk gärna HSB en tanke...
Vad gäller fartkamerorna så har jag de senaste veckorna blivit omkörd av ett par riktiga ärkepuckon som uppenbarligen också visste var kamerorna fanns. Vill hävda att dessa i hög grad kan ses som riktiga brottslingar. Jämförbara med en anabolstinn spoling som vill spöa alla som råkar titta på hans flickvän.
Hellre vara tyst och verka dum än att öppna käften och undanröja alla tvivel (fritt efter Groucho Marx)