...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
#1005804
Ja mig gör det inte så mycket.. annat än att man blir lurad att titta i den när man kör! :D Av ren reflex åker ju blicken upp dit när man ska göra nått i trafiken. :)
Användarvisningsbild
av taxi
#1006106
Jag kör en Renault master, den levererades utan innerspegel trots glasrutor bak. Köpte en plopp-spegel på biltema, problem löst :D
av JEriksson
#1006328
mikebike skrev:Här har jag redan plockat ur ett par lådor. :wink:

Bild
Klass 1.4S, har du laddat inför älgjakten?
Användarvisningsbild
av erikn
#1006359
Bommar du så mycket så att det behövs så mycket för en träff?
av mikebike
#1006395
Köpte hagelpatroner till skytteklubben, 17 400 stycken. :D

Jag kom 2:a på SM (50+) i somras, med denna:

Bild
Användarvisningsbild
av vetten
#1006418
Får man köra så där mycket explosivt gods i en vanlig bil? Trodde att man behövde en speciell behörighet och skyllt på bilen för det.
av mikebike
#1006425
vetten skrev:Får man köra så där mycket explosivt gods i en vanlig bil? Trodde att man behövde en speciell behörighet och skyllt på bilen för det.
Kommersiellt så....
Användarvisningsbild
av vetten
#1006457
Tur att du inte blev påkörd bakifrån, kunde nog ha blivit en smäll som kunde ha gjort " Dynamit Harry" lycklig :twisted:

Sen så har jag aldrig sett eller hört någon som blivit stoppad för att han lastat kombin ända upp till taket med noll sikt genom de inre backspegeln, tänk alla semesterpackade bilar på sommaren inte bråkar snuten med dom bara det finns lastskydd typ ett galler så allt ligger kvar vid en inbromsning, sen har väl alla bilar utvändiga speglar numera.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1006465
vetten skrev:Sen så har jag aldrig sett eller hört någon som blivit stoppad för att han lastat kombin ända upp till taket med noll sikt genom de inre backspegeln, tänk alla semesterpackade bilar på sommaren inte bråkar snuten med dom bara det finns lastskydd typ ett galler så allt ligger kvar vid en inbromsning, sen har väl alla bilar utvändiga speglar numera.
Inte konstigt du inte hört om det, har knappt ens hört om folk som blivit stoppade av farbror blå. :cry:
Irriterande ojämn blinkers

Frågan togs upp av ViBilägare för[…]

Anledningen att det nog inte följde med n&a[…]

Min första tanke är att felkoderna inte […]

Martins S90-98

När solen tittade fram var det dags att ta li[…]