...

Moderator: Moderatorer

Förmodligen inte, men skall man från ansvariga (?) politiker göra som man brukar, så kommer man att förbjuda vanliga bromsbelägg.

När man skall köra in på de områden som kommer att få bromsbeläggsförbud så skall beläggen monteras ur och läggas i därför avsedd, och medhavd, tygpåse. För övrigt samma tygpåse som man förvarar de Silokon-Smorda TeflonBeläggen i. Dessa SSTB skall monteras i stället för ordinarie belägg så att inte några dödliga metallpartiklar skapas när bromskolvarna eventuellt kommer i kontakt med bromsskivan.

Observera att tygpåsen normalt har åtta fack så att man inte riskerar att beläggen kommer i kontakt med varandra, och därmed per friktion skapar några dödsbringande partiklar.

För att ytterligare höja säkerheten och garantera allmänhetens hälsa och välstånd, kommer användning av pedaler att förbjudas inom dessa områden. Bromspedalen, detta dödens redskap, kommer att mekansikt låsas fast i opåverkat läge, medan gaspedalen på motsvarande sätt kommer att låsas i fullt nedtryckt läge. På så sätt förmodas man ha eliminerat risken för att någon av misstag skall komma åt pedalerna (dessa har ju redan ställts in i förväg).

Genom ovanstående utnyttjande av den kommunala självbestämmanderätten avseende den lokala ordningsstadgan, hoppas man uppnå vissa zoner där noll-IQ, förlåt noll-visionen, kan förverkligas.

Hej. Köpte mig en beg Volvo V60 T6 i slutet […]

Såvitt jag vet ska multirem bytas samtidigt […]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Jag har nu bestämt mig för att inte k&ou[…]

V60 Cross Country eftertraktade

Hur står sig bensinvarianten då? All[…]