...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
llesrof skrev:V70BiFuel03... vad är det du vill ha sagt? Även om du är ironisk, vilket jag tror att du är, så förstår jag ändå inte vad du vill ha fram. Jo, möjligen att du vill påskina att de som gärna håller hastigheten och inte har några större problem med det, är självgoda och tycker att de är präktiga. Ja, ungefär så som ligisterna på högstadiet betraktade dem som gjorde sitt bästa i skolan och gav fan i att skolka och nita andra elever. Det är ju nämligen så det brukar vara, de som vet att de gör fel och som inte kan motivera sitt handlande med sakliga argument och rationella skäl, brukar oftast förlöjliga de som sköter sig.
Ironisk.... näää inte då :D
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
isak skrev:V70 bifuel
sist jag hörde var det 7% som kom bilisterna till godo resten gick rakt in i det okända! vad har den här 50 tals vintern kommit från? klimatnissarna ska ju utredas med sina beräkningar.
isak
He he..."7%"...
Svenska bilister = Politikernas mjölk ko nr 1 !
av llesrof
isak skrev:V70 bifuel
sist jag hörde var det 7% som kom bilisterna till godo resten gick rakt in i det okända! vad har den här 50 tals vintern kommit från? klimatnissarna ska ju utredas med sina beräkningar.
isak
Snälla... blanda inte in en enstaka snörik vinter med global uppvärmning. Om man sedan tror på klimathotet eller inte har inget med mängden hastighetskyltar att göra. Det är också allmänt känt att alla skatter som tas in hamnar i en står gryta och sedan delas pengarna ut till de områden där våra folkvalda anser att de gör bäst nytta. Så är det och det är bara till att hacka i sig. Alla som betalar skatt känner sig förfördelade, speciellt de som har det bra.
Användarvisningsbild
av isak
vet du hur nästa vinter blir?
isak
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Och denna har man sänkt med 10k för at[…]

Köpråd V60 Recarge