...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
#241576
CarMan skrev:dom trotoarkanter man monterat dit på nybyggda vägar de senate 30 åren här i sverge ser ju ut som dom på din bild ungefär.

det är väll inte så konstigt att äldre vägar bibehåller sina 90 graders kanter, då kostnaden inte är relivant...
Inte i Göteborgs området.... av någon konstig anledning så har man medvetet (speciellt då man bygger zick zack hinder) byggt så att kanterna är oförsvarligt höga....precis som att de vill att vi bilister ska förstöra fälgarna.... samt att det som allt annat i detta land är trångt & smalt :-(O) . Att man inte byter ut befintliga kanter må så vara men bygger man nytt så behöver man ju inte göra om samma misstag.
I mölndal (mellan Margaretas bageri & pedagogen) så byggde de sådana här fart hinder (zick zack) & kant jävlarna var så höga att man sedan fick ändra dem.....
Senast redigerad av 1 V70BiFuel03, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av vetten
#241798
Ja men allt sånt där trams som dom bygger nu är ju för att hindra oss som måste ha bilen för att dels komma till jobbet plus alla som är beroende av bilen i jobbet.
Själv tycker jag att dom där sk. miljöpartisterna bara snackar och ordnar skit åt oss andra ?:-/

Nej Jag tror att dom har fel :-O)

Alla tidsåldrar och alla generationer har nån ny "Religion" som dom tror fanatiskt på, så var det när jag var ung och så är det nu också och min generation fick FEL och det är likadant nu. Dom har FETFEL :-O)
Huvisolering

På tal om besparingar, har en ultimate V60 2[…]

Läckage four-c

Byt båda fram samtidigt. Helst alla 4a n&aum[…]

Som du själv skrev . Ståltråd n&a[…]

Skillnad MY22 / MY23?

Hej, Jag kollar på V90CC MY22 och 23. Det[…]