...

Moderator: Moderatorer

Jallemet skrev:
Jallemet skrev:Trafik och trafik men någon har uppdaterat layouten i appen, initialt är jag irriterad.
Ah, nu är det åtgärdat och allt är som vanligt igen. Jag får passa på att njuta då appen snart är ett minne blott i min trotjänare som fyller 12 i år.
Försvinner i samband med att 3G gör det?
Japp, så senast 2025 är det klippt för 3g.

Åkte 55km/h på 90-väg idag för att räddharar inte kan gå åt sidan, inte helt otippat en herre till åren kommen som jag och andra trafikanter får försöka passera säkert.

Jag hoppas jag inte blir en sådan väglus som ska ut i pendlar trafiken och störa mig.
Användarvisningsbild
av GLIZ
Jallemet skrev:Japp, så senast 2025 är det klippt för 3g.

Åkte 55km/h på 90-väg idag för att räddharar inte kan gå åt sidan, inte helt otippat en herre till åren kommen som jag och andra trafikanter får försöka passera säkert.

Jag hoppas jag inte blir en sådan väglus som ska ut i pendlar trafiken och störa mig.
Han är så till åren kommen för att han tar det försiktigt. Han har på det försiktiga sättet undvikit träfracken.

90 på skylten betyde inte att man måste köra 90. Det är max hastighet vid torr snö & isfri väg. Irriterande att många tycker att när det står 90 så måste man ha den hastigheten. Smäller man i 80 på 90 skyltad väg på våt is kan det bli indraget körkort för vårdslöshet i trafik om man överlever.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

• 1
  • 539
  • 540
  • 541
  • 542
  • 543

Ingen aning vilken som terminerar men som det l&au[…]

Volvo V50 D2 felkod P2002

Hej! Har en Volvo v50 D2 årsmodell 2012 […]

Backkamera

Sist är programmeringen som Volvo måste[…]