...

Moderator: Moderatorer

Steffe3 skrev:Relaterat till hel/extraljus, folk som slår på när fronterna möts (helljus rätt i nyllet), istället för när förarna möts (omöjligt att blända varandra).
Det har hänt att jag tänkt vända och köra ikapp dumskallarna men för allas säkerhet skriker jag IDIOTJÄVEL för mig själv (om jag är själv i bilen) och livet går vidare.
Jallemet skrev: tor 15 dec 2022, 23:57
Steffe3 skrev:Relaterat till hel/extraljus, folk som slår på när fronterna möts (helljus rätt i nyllet), istället för när förarna möts (omöjligt att blända varandra).
Det har hänt att jag tänkt vända och köra ikapp dumskallarna men för allas säkerhet skriker jag IDIOTJÄVEL för mig själv (om jag är själv i bilen) och livet går vidare.
Hehe, lite lugnare än så är jag nog. Men har samtidigt funderat på att montera extra backljus, och kanske råka montera möjligheten att tända utan backen också :oops:
Användarvisningsbild
av sewen
Steffe3 skrev:
Jallemet skrev: tor 15 dec 2022, 23:57
Hehe, lite lugnare än så är jag nog. Men har samtidigt funderat på att montera extra backljus, och kanske råka montera möjligheten att tända utan backen också :oops:
Du har min välsignelse! :-)
Kan man inte ha en vanlig ledramp som bakljus? Jag har en över som jag funderar på att montera.
sewen skrev: fre 16 dec 2022, 09:33
Steffe3 skrev:
Jallemet skrev: tor 15 dec 2022, 23:57 Det har hänt att jag tänkt vända och köra ikapp dumskallarna men för allas säkerhet skriker jag IDIOTJÄVEL för mig själv (om jag är själv i bilen) och livet går vidare.
Du har min välsignelse! :-)
Kan man inte ha en vanlig ledramp som bakljus? Jag har en över som jag funderar på att montera.
Kolla här :-)

• 1
  • 534
  • 535
  • 536
  • 537
  • 538

Lika på min också, har bytt kabeln til[…]

Nästa elbil från Volvo?

Zeeker 003 ska bli en snabb liten rackare, EX30 l&[…]

Alltså ni måste sluta tro att 950.00[…]

Slutade nyss jobbet och då snurrade den p&ar[…]