Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av C.W.
Hej,

Skulle vara rätt kul att höra vad ni gjort på eran semester.
Loner var ju i Junsele och såg på djuren och G-Kraft hade en skräckupplevelse i Libanon (skönt att höra att du är tillbaka välbehållen).

Själv så var jag tre veckor i USA och åkte bil till Nationalparkerna i västra USA (California, Utah, Colorado, New Mexico, Arizona och Nevada) 560 mil blev det sammanlagt.
Tänkte besöka Morovia (Evolve) men tiden bara sprang förbi.

Så nästa vecka börjar väl de flesta att arbeta igen så berätta om ni har gjort något roligt, jobbigt, glatt eller bara haft det allmänt skönt.
:wink:
C.W. skrev:Hej,

Skulle vara rätt kul att höra vad ni gjort på eran semester.
Loner var ju i Junsele och såg på djuren och G-Kraft hade en skräckupplevelse i Libanon (skönt att höra att du är tillbaka välbehållen).

Själv så var jag tre veckor i USA och åkte bil till Nationalparkerna i västra USA (California, Utah, Colorado, New Mexico, Arizona och Nevada) 560 mil blev det sammanlagt.
Tänkte besöka Morovia (Evolve) men tiden bara sprang förbi.

Så nästa vecka börjar väl de flesta att arbeta igen så berätta om ni har gjort något roligt, jobbigt, glatt eller bara haft det allmänt skönt.
:wink:

Jag köpte bil under min semester, och har tillbringat tiden att lära känna den och glidit omkring och njutit av det fina vädret. Eftersom jag har kört en automatvaxlad Toyota Camry från -89 är det en viss omställning att sätta sig en V40 från 01.
Drivaxel xc90 sport.

Hej, har tidigare haft en v50 med sportchassi och […]

Använder Milenco Aero till XC40. Tror att de[…]

Som titeln lyder, Köpa v60 "VEA" mo[…]

Jag skulle inte råda någon att inte ko[…]