Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av S.t.r.a.n.D
Japp, så är det. Imorgon tidigt som faaan (för mig iaf) så börjar vi rulla söderut. Blir att besöka Sthlm a.k.a fjollträsk med omnejd.

Såå om ni ser någon silvrig plastraket (850 GLT) reg. ULW 622 så är det bara att stanna och snacka om ni har lust....tuta och hlsa om inte annat.. :D

Ha de så hörs vi nästa helg :D (kanske imorgonbitti oxå)

PS. Ni som bor i sthlm, ta inte illa upp för att vi kallare det fjollträst, för det är vad det är...Hehe.. :D :D
Användarvisningsbild
av frilins
OK men vad är då Skåne, är det danskland eller nåt?
Vi brukar säga att norr om skånska gränsen finns bara fäbodar... :lol:
Användarvisningsbild
av frilins
Addekarlsson skrev:Skåne, det är reservdanskarna det. :wink:

Mvh/ Adde
Accepterar detta, danskar har vi varit i 850 år och svenskar endast i 350 år... 8)
Användarvisningsbild
av Brainy
frilins skrev:

Mvh/ Adde
Accepterar detta, danskar har vi varit i 850 år och svenskar endast i 350 år... 8)
Sant, bara att de har något konstigt virus där nere. Danska är inget språk, det är ett halsfel :wink:

/Anders
Användarvisningsbild
av frilins
Brainded skrev:
frilins skrev:

Mvh/ Adde
Sant, bara att de har något konstigt virus där nere. Danska är inget språk, det är ett halsfel :wink:

/Anders
Tur vi pratar svenska med sydlig dialekt då! :lol:
av carson
Blir sååå trött på alla norrlänningars eviga komplex över Stockholmare med omnejd. :x
av Addekarlsson
Hoppsan, här var det visst en som inte kunde ta ett skämt. :wink:

Tur jag är född stockholmare och bott större delen av mitt liv i eller i trakterna av uppsala, så jag kan med gott samvete fortsätta säga fjollträsk och reservdanskar, då dom det berör vet att jag skämtar om det. :D

Eller ska vi som bor i norrland ta illa upp när stockholmare säger att allt norr om norrtull är norrland? Isf har jag varit norrlänning i snart 33 år av mitt snart 34-åriga liv. :lol:

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av Stoffe

Mvh/ Adde

Håller med! Men ska man hård dra det så tillhörde ju även halland danmark ett tag där... Fast halland är ju så fint ;)
Användarvisningsbild
av A80TD
Råkade kalla en blekingebo för skåning en gång ( jag tyckte dialekten lät som skånska) :) Han blev uppriktigt förolämpad iaf.
Tja, man lär sig så länge man lever :D
Drivaxel xc90 sport.

Hej, har tidigare haft en v50 med sportchassi och […]

Använder Milenco Aero till XC40. Tror att de[…]

Som titeln lyder, Köpa v60 "VEA" mo[…]

Jag skulle inte råda någon att inte ko[…]