Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Luzion
Var på besök hos några bekanta och hade precis satt mig i bilen för att åka hem. Svänger ut på riksvägen och hinner 70m, PANG, hann knappt med att se djuret förens det small. Rådjuret dog och bilen fick lite skador... Typiskt liksom, har bara ägt bilen i 1 månad :(
av Luzion
En Volvo S60 T5 -02. Jo det är ju huvudsaken faktiskt, tur att man har extra försäkring för djurkollision iaf. Jaha så du var i Djurås, vad gjorde du där då? :)
av Luzion
Efter att jag kollat i dagsljus så kan jag konstatera att det enda som hände var att ena strålkastarglaset sprack och en strålkastartorkare blev sned. I mörkret så såg det ut som att kofångaren blev repig också, men den verkar ha klarat sig fin fint :)
Användarvisningsbild
av VS60
Bild
Bild
Det är tråkig att krocka special om man har en ny bil.
Själv fick jag bromsa och tutta på älgar i 3 min utan hjälp i fredas kl 03.00 på Arninge leden stådde mitt i vägen, öppnade rutar skruvade volym på stereo de sprang iväg oj,oj och passade på att ta bild på de.
Användarvisningsbild
av C.W.
men vad är det för musik du spelar som skrämmer djuren? :lol:
av Uninium
Förmodligen booten anna med basshunter :wink:
Användarvisningsbild
av AndreasC
VS60 skrev: Själv fick jag bromsa och tutta på älgar i 3 min utan hjälp i fredas
Tuttade du på de stackars djuren ? och i 3 min dessutom , rackarns svårt att fyr på älgarna :shock:

:P :P
Användarvisningsbild
av VS60
C.W. skrev:men vad är det för musik du spelar som skrämmer djuren? :lol:
På morgonen runt 03:00 åker till jobbet för att vakna till livet lyssnar på rock, har du skiva Rammstein det är bara satta in den skruva på vol, älgarna flyger som fan… låten var Link

Man får skita uti busken då. :-)

Nytt Ferrita rostfritt sportsystem installerat. :[…]

Värmepaket

Säger det POFF plötsligt utan för v[…]

En blinkers funkar inte Volvo 940

Hej, är ny här men hittar inget som kan […]