Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av G-kraft
Fy Jäkla...ursäkta språket men 7 PROMILLE !??!?!?!?!? hur kunde han hitta ratten och tändningen....
av jbl
Fyfan är nog det enda man kan säga om detta. Borde vara dödsstraff på sånt här.
Användarvisningsbild
av Loner
Ja man börjar instinktivt tänka "skottpengar"
Användarvisningsbild
av eldaria
Som min fru sa, "I Øst Europa kör dom flesta bättre med lite Vodka, än utan."

Och interesant nog så Ukraina där hon är ifrån har en 0 Promille gräns.
Användarvisningsbild
av VS60
eldaria skrev:Som min fru sa, "I Øst Europa kör dom flesta bättre med lite Vodka, än utan."

Och interesant nog så Ukraina där hon är ifrån har en 0 Promille gräns.
Du jag brukar besöka Öst Europa då och då, och aldrig sett det du säger att de kör bättre med vodka än utan. Straffet för rattfylleri är betydligt strängare än i Sverige och i övrig Väst Europa. Blir du fast för det kan du riskera fängelse i flera år. Visst går det att muta Milicija(polisen) där, men rekommenderas inte om du är västlänning. Men det finns idioter både där och överallt som tror att de kan köra när de kraftig berusade. De som kör bilar i Ukraina efter de har drucket vodka oftast maffia medlemmar som skitar i allt och alla, och de vanliga folken kör fortfarande nyktra. Så vad din fru säger stämmer inte till det minsta.
Användarvisningsbild
av AndreasC
Jag ser att ironi fortfarande inte funkar på internet :D

Den första meningen som hans fru säger tog iaf jag som ironi för ingen tror väl att det går bättre med kroppen full av vodka och mening nummer två som ett konstanterande att så är lagen i Ukrania, rätt eller fel inte vet jag ?.
Användarvisningsbild
av eldaria
Njaej, det var nu lite ironi, I Ukraina kör dom som idioter ändå, så skämtet går på at det kan bara bli bättre.

Med tändningen på borde du ha konstant[…]

Man får skita uti busken då. :-)

Nytt Ferrita rostfritt sportsystem installerat. :[…]

Värmepaket

Säger det POFF plötsligt utan för v[…]