Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gizz
Ser ju jättekul ut (inte). Tycker synd om er i norr som ska behöva se det vita ännu en gång innan nästa vinter.
Användarvisningsbild
av A80TD
Haha! Ja, vi fick nåt liknande igår och det har varit minusgrader de två senaste nätterna. Trädgårdsarbetet kom då av sig... o långkalsingarna åkte på igen. Och på lördagen för en 1 1/2 vecka sedan hade vi +26!!!

Bild
Användarvisningsbild
av AndreasC
hehe..bor ni i Mordor eller ? :D
Användarvisningsbild
av nattjobbarn
+1 i natt.
Användarvisningsbild
av C.W.
sommaren var mellan söndag och tisdag i år..fram med sparken igen
:-)
Användarvisningsbild
av G-kraft
aj aj aj ....trodde att snön va långt bortom sveriges gränser, men vad jag hade fel.....tycker synd om er...ni får flytta lite mer söderut mot Skåne..
av Pachipachihand
Shit.. bra deprimerande att bo i detta lilla land i norr ibland,eller rätt ofta:(
av NCR
Jag blir bara avundsjuk, jag älskar vintern och avskyr sommaren med myggen, gräspollen och värmen så man inte kan sova.

Lyckostar! :D
Användarvisningsbild
av frilins
Jaså du Loner, använt din nya kamera?!

Har börjat med kortbyxor när man påtar i trädgården, blivit en aning gråare de senaste dagarna men det växer och spirar.
Tempen är nu cirka 15 plus kaaallt, brrrrr men den var uppe i 30 plus härom dagen... :D

Har sått ny gräsmatta på en utökad bit av trädgården och den börjar bli vackert grön hela ytan men så bor man 2 mil norr om Sveriges sydligaste punkt! 8)

Man får skita uti busken då. :-)

Nytt Ferrita rostfritt sportsystem installerat. :[…]

Värmepaket

Säger det POFF plötsligt utan för v[…]

En blinkers funkar inte Volvo 940

Hej, är ny här men hittar inget som kan […]