Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
Hur bär man sig åt för att lägga in "mackpumpen" från spritmonitor.de i sin signatur. Hur jag än försöker får jag bara med hela länken när jag kopierar in.
av Lövet
Du lägger till IMG taggar innan och efter länken.
Kod: Markera allt
[IMG]Länk till pumpen[/IMG]
Användarvisningsbild
av SvenB
Tack
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Hur gör man för att registrera sig? Varje gång jag testat har jag inte fått något bekräftelsemail!

//David
av Lövet
Skumt. Jag har fått det utan problem.

Kollat spamfiltret?
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Jorå! Men inget mail någonstans!! ?? !!

//David
av matzen10
Nybbe_gefle skrev:Hur gör man för att registrera sig? Varje gång jag testat har jag inte fått något bekräftelsemail!

//David
Samma här.. Inget i skräpmappen här heller.
Vi får helt enkelt prova igen ;-)
Användarvisningsbild
av Camel
@KKR: Jag noterar att din E85 förbrukning ligger på 9,5 l/100km. Det är betydligt snålare än vår Ford Focus 1,8 FFV som drar 11,2 l/100km E85 på sommaren. Antingen kör du bra och snålt eller så är V50 snålare än Focus särskilt om du har 2,0F-motorn.
Användarvisningsbild
av SvenB
Nej, jag har 1,8-motorn. 2,0- motorn kom några månader efter jag fick ut min bil. Senaste tankningen som var efter 43 körda mil hade den bara dragit knappt 39 liter. Det blev 9,06 lit/10 mil. Men det var på "vinteretanol" om det kan ha betydelse. Men trots det högre priset stannade bränslekostnaden på 9,09/mil. Men även om jag räknar på förbrukningen på de senaste 14 tankningarna, 9,5/10 mil, får en diesel inte dra mer än 0,6 lit/mil för att vara billigare i bränslekostnad.Ja jag tror att jag kan köra ganska snålt numera.
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Se på faen! Nu fungerar det helt plötsligt!

//David

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem

Tack för svar då har jag en del jobb fr[…]

Det ser ut som att vad jag letar efter är ant[…]