Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ztaffanb
Hej på er!

Har precis skaffat mig en Volvo S80 T6, och tycker att det finns en hel del vettigt här på forumet för mig. Skriver väl hur det går med bilen när jag hunnit testa lite...
Användarvisningsbild
av Ramon
Hej och välkommen till forumet Ztaffanb! Hoppas du skall trivas :D och lycka till med den nye bilen vol:-)
Användarvisningsbild
av Loner
Som sagt, hej och hjärligt välkommen
Användarvisningsbild
av Brainy
Hej o välkommen.

Väldigt många sådana här trådar nu, trevligt att många kommer hit men vore det inte en idé att klistra en tråd här i klotterplanket för detta avseende så det håller sig till en tråd istället för en tråd per medlem?

/Anders
Användarvisningsbild
av Danneman
Välkommen :)
av Uninium
Welcome 8)
av Noodles
Välkommen! :)

Håller med Anders ang. hans förslag nedan.
Brainded skrev:Hej o välkommen.

Väldigt många sådana här trådar nu, trevligt att många kommer hit men vore det inte en idé att klistra en tråd här i klotterplanket för detta avseende så det håller sig till en tråd istället för en tråd per medlem?

/Anders
av NCR
Noodles skrev:Välkommen! :)

/Anders
Skönt att det alltid finns nåt väsentligt att störa sig på, eller hur?
Användarvisningsbild
av Brainy
NCR skrev:

/Anders
Förlåt att jag kom med ett förslag, det ska aldrig hända igen för du stör dig ju tydligen på det :wink:

/Anders
av NCR
Brainded skrev:
NCR skrev:

Förlåt att jag kom med ett förslag, det ska aldrig hända igen för du stör dig ju tydligen på det :wink:

/Anders
Äsch, jag tyckte bara det var dumt eftersom om alla sitter i samma tråd blir det ju bara en massa "hej också ny här" och ingen möjlighet att säga "välkommen" för då skulle tråden bli förstörd på nån vecka.

Med tändningen på borde du ha konstant[…]

Man får skita uti busken då. :-)

Nytt Ferrita rostfritt sportsystem installerat. :[…]

Värmepaket

Säger det POFF plötsligt utan för v[…]