Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Hayah
Fram med dom bästa låttips ni har för en suverän bilsommar. :)
Användarvisningsbild
av G-kraft
Gyllene Tider...deras hit låtar är alltid bra sommar låtar...
Användarvisningsbild
av Hayah
Självklar är gyllene tider solklart. Men fler låtar. Vi har ju hela 3 månader och fylla med musik och det är ju inte bra om man tröttnar på låtarna.
av Teemu
här kommer några låttips... No mercy - where do you go, Dj Sammy - Boys of summer, La Bouche - Be my lover, ZZ top - rought boy.
Användarvisningsbild
av G-kraft
Inner Circle - bad boys.... Marvin Gaye - sexual healing..
Diana Ross - Upside Down
Chaka Khan - Aint Nobody...
Användarvisningsbild
av frilins
Nu vill inte jag verka "stöddig" på något sätt genom att komma med musik som kan vara svår att få tag på men...

Om ni vill höra riktigt bra ny bil och sommarmusik, köp Phil Vassar, vilken än av hans skivor är ruggigt bra!

Finns inte i skivaffären vad jag vet men Phils cd:s går att beställa på megastore.se eller cduniverse.com, lite väntan men väl värt det!

Om man beställer från cduniverse är det billigare MEN man kan råka ut för moms, tull och expeditionsavgift och då blir det plötsligt dyrare än att beställa från megastore.

Bestäm själv om ni vill chansa, har beställt många gånger från cduniverse och råkat ut för staten endast en gång.
Användarvisningsbild
av Ramon
Brian Adams - Summer of '69 8)
Användarvisningsbild
av Danneman
Teemu skrev:här kommer några låttips... No mercy - where do you go, Dj Sammy - Boys of summer, La Bouche - Be my lover, ZZ top - rought boy.
Lustigt, jag drog precis in La Bouche - Be my lover i en ny bil-cd :)
Användarvisningsbild
av Hayah
Just nu har jag idétorka. Men kom gärna med fler förslag! :D

Med tändningen på borde du ha konstant[…]

Man får skita uti busken då. :-)

Nytt Ferrita rostfritt sportsystem installerat. :[…]

Värmepaket

Säger det POFF plötsligt utan för v[…]