- tor 31 mar 2011, 11:29
#515017
Hade en liten datorkrasch på jobbet och beställde därför lite hastigt ny dator.
Denna skulle skickas med företagspaket igår så jag skulle ha den idag.
Döm av min förvåning när jag fick en avi i brevlådan om att jag kan hämta försendelsen efter kl.16 istället för att någon kom hit med datorn.
På den stod det att dom försökt leverera grejjerna jag beställt men att det inte fanns någon portkod angiven, ändå så står det tom på avin
"Företagsnamn AB
OBS PORTKOD: XXXX
Resten av adressen"
Ringde upp posten och bad dem köra ut försändelsen i eftermiddag istället, men se det gick inte trots att även hon kunde se portkoden. För då måste dom starta ett ärende och utreda vad som gått fel och då får jag det tidigast efter helgen.
Kundservice i ett nötskal.
Sen kan man ju också fråga sig varför dom inte bara ringde på porttelefonen om dom nu inte såg portkoden... Jag tror inte ens dom varit hit och försökt leverera paketet...
/Anders
Denna skulle skickas med företagspaket igår så jag skulle ha den idag.
Döm av min förvåning när jag fick en avi i brevlådan om att jag kan hämta försendelsen efter kl.16 istället för att någon kom hit med datorn.
På den stod det att dom försökt leverera grejjerna jag beställt men att det inte fanns någon portkod angiven, ändå så står det tom på avin
"Företagsnamn AB
OBS PORTKOD: XXXX
Resten av adressen"
Ringde upp posten och bad dem köra ut försändelsen i eftermiddag istället, men se det gick inte trots att även hon kunde se portkoden. För då måste dom starta ett ärende och utreda vad som gått fel och då får jag det tidigast efter helgen.
Kundservice i ett nötskal.
Sen kan man ju också fråga sig varför dom inte bara ringde på porttelefonen om dom nu inte såg portkoden... Jag tror inte ens dom varit hit och försökt leverera paketet...
/Anders