Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av lukke
Finns det intresse att jag lägger upp bilder på när jag installerade adaptern i en V70 -06?
Användarvisningsbild
av lukke
bara lite annorlunda. Jag har ju en -06:a som ser lite annorlunda ut. jag har också dragit kabeln till jalussi-luckan. annars e de vell samma produkt o så!
Användarvisningsbild
av Ramon
Du kan väl posta bilderna i denna tråd så kan jag kika på de och se vad som skiljer :D
Användarvisningsbild
av lukke
du ja kom på nått bättre för jag ska försöka göra en hållare vid facket bredvid stereon och när det är klart postar jag bilderna. har nämligen precis beställt en svart nano som kommer passa bra där.
Användarvisningsbild
av Ramon
Okej, kanon :D
Användarvisningsbild
av _Anders_
Tjenare,

jag är klart intresserad av hur det såg ut på din 06:a. Jag har en 05:a, så det ser nog exakt lika ut på min bil.
Också funderat kring vilken plats jag ska dra kabeln till ipoden till men inte bestämt mig ännu.

Har du bilder på hur du gjorde så vore ju det kalas (även om Loners beskrivning är mycket detaljerad och bra så skiljer det ju lite...)
Användarvisningsbild
av Loner
Visst posta dem du. Skiljer det sig så gör vi ett mektips till av det bara :)

/L
Användarvisningsbild
av lukke
Bild
Här ser du hur jag drog kabeln. Det blev ingen hållare bredvid stereon som det var tänkt. Det blev för stort ingrepp och när ipoden inte är där vill man ju att de ska se fint ut.

Bild
Här ser du de två skruvarna som skall lossas innan man kan bända ut stereon. Träpanelen run växelspaken bänds loss genom att dra i bakkant och sedan bara dra ut den.

Bild
Här ser du vart kabeln kommer in i stereon. Man ser också vart jag snott ström ifrån. Den lilla jordkabeln fäste jag i en liten skruv, det var det enda stället jag hittade för att fäste kabeln. Själva adaptern placerade jag bakom stereon i en liten tunnel in mot ratten.

Bild
Här är den synen som man är mest nöjd över. Allt fungerade perfekt på en gång.
Användarvisningsbild
av G-kraft
Ett gott råd....köp inte NANO,,,har en själv, svart på 4gb....det är endast designen man köper....de klyddar så jädrans mycket...har haft den sen januari detta året och redan varit inne på min 4 lagning och detta är inte endast min......har varit för många...läst det överallt .t.om på applestore så har de haft många Ipod Nano på service och lagning.....

Med andra ord går inget att justera bak? […]

!!!LÄS PÅ OM AIRBAGSYSTEM FÖRST!!![…]

Extremt varma dagar skulle det kunna bli skillnad,[…]

Gammal tråd, men jag hadde samma problem i[…]