Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ekib
Nu kan de ju försöka sno mina regskyltar iaf. Limmade med tvåkomponent lim.
Borde vara lättare att ta bilen bredvid.
Hata biltullar
av S.t.r.a.n.D
Hahaha, vilket helvete om folk böjar sno skyltar så andra personer får betala.. :lol: :lol:
Tur jag inte behöver bry mig om de där det minsta...
Användarvisningsbild
av Loner
VolvoForLife skrev: Tur jag inte behöver bry mig om de där det minsta...
Rätt var det är så är det en ståkkhålmare här uppe i norr, och vips så är man av med plåten. :roll:

Jag har ju light-on's gamla fäste, så jag har ju "fördelen" av att jag kan glömma fälla upp den när man är i 08-området.
Men jävlar om nån snor min skylt :twisted:

/L
av anp
Måtte ingen betala ifall reg,numret råkar bli stulet.
Skulle mitt reg,nummer passera en skattekamera utan att min bil också är med, så får kronofogden komma hit och beslagta huset före att jag betalar ett öre :evil:

Maken till idiotiskt system...
av Teemu
anp skrev:Måtte ingen betala ifall reg,numret råkar bli stulet.
Skulle mitt reg,nummer passera en skattekamera utan att min bil också är med, så får kronofogden komma hit och beslagta huset före att jag betalar ett öre :evil:

Maken till idiotiskt system...
kan bara hålla med... Likaså idiotiskt att man behöver betala om man tar båten över till Finland när man slipper till Lidingö
av 850gle
VolvoForLife skrev:Hahaha, vilket helvete om folk böjar sno skyltar så andra personer får betala.. :lol: :lol:
Tur jag inte behöver bry mig om de där det minsta...
Går väl göra en plagiatskylt sen får du räkningen? :???:
av Teemu
satt och läste lite mer om trängselskatten och såg att om transpondern inte registreras av någon anledning kommer det fortfarande att debiteras på det autogiro konto som man valt. Då tar dom och reggar bilensreg.nr. Det som kommer att hända är att man får hem ett brev där det står att man skall kontrollera placeringen och funktionen av transpondern.
Varför skall man alltså ens ta sig an att montera transpondern om det kommer att funka utan?
Byta spridare

Går ju inte att jämföra glö[…]

Jag lider med dig. Jä**a typer. Hoppas att d[…]

Första året jag hade VOC kostade det 12[…]

Om du kör med den avstängd snurrar remhj[…]