Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

De var riktigt kul att köra hem en 850 se 2,5 95 a 23000 mil som ägds sedan ny av ett äldre par , han 73 , helt orginal lite små skavanker men helfräch, mörkblå pärlemor 417, inge mekande här ,känner mig som arton igen har nu rubbats och vaxas blev toppen fin ,finns endel saker mann skulle vilja fåtag på
dimljus ,emblem på bakluclan , skall åka på volvo och kolla pris på dessa embem skulle tro de kostar skjortan 4 st , Volvo 850 se 2,5,Nu vill man bara få tag på så många orginal tillbehör som möjligt,
jojjeblom skrev:.
Min äldsta son får överta min 850 t5 när 18årsdagen+körkortet infinner sig :D .
En T5 som första bil är ju inte fy skam,antar den kommer stå på pappa med tanke på försäkringspriset :wink:
Minns att min far inte tyckte jag skulle ha en motorstark bil eller snarara starkare än hans bil. Harva runt i en 360 GLS-85 sen blev det en mazda 626 med hela 140 Hk,du kör snart ihjäl dig tyckte min far då :-O) ..... men jag lever ännu :mrgreen:

Janne3. lägg gärna upp en garage tråd om bilen på forumet alltid kul följa projekt :D
Säkert fin, en garagetråd är ett måste :wink: Snygg färg på bilen :wink: :P Dimljus ska jag själv köpa till sommaren Volvo tar drygt 2000kr för ett dimljuskit. En originalvinge gör riktigt stor skillnad för utseendet 8)

/Kalle
Janne3 skrev:Beställde i dag alla emblem bak blev dryga 900 kr fattigare.
Fy fan. Hade jag vetat detta hade du kunnat få de jag hade till min 850 GLT -97. De ligger bara och skräpar.
Ja de är då typiskt , talarväl om att ja är ute efter en vinge med eller utan bromsljus i färg 417 ,framöver så ni vet :wink:

Funderade också på om man skulle kolla upp vevhusventilationen , har kollat i oljepåfyllning samt oljesticka om de skulle vara rök eller övertryck, men verkar vara bra ,har även tittat på slangar man kan omma åt de ser inge kläggiga ut ,undra om man ska orka göra jobbet och plocka bort insuget mm . va tycker ni ?:-/ ??:-/
DRL problem

Hej tack för svar. Hur menar du, att det &au[…]

Dom uppdaterar inte per automatik på dessa[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Om du hittar dessa navkapslar från 240 s&ari[…]

Den "vanliga" facelift-grillen har kroma[…]