Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Hej & god fortsättning på er.

Så här på nya året är det som antagligen alla har märkt väldigt populärt med listor där man rankar årets fotbollsspelare, årets tv-show osv.

Den här månaden tänker vi därför ha en lite ovanlig månadstävling och genom den ta chansen premiera en person som betytt mycket för forumet under 2009.

Det vi vill är att ni ska välja ut en användare som ni tycker är 2009 års jagrullare och nominera denne genom ett inlägg i denna tråd! I bedömningen bör ni t.ex. väga in kunskap, trevlighet och forumsnärvaro.

Söndagen den 24e januari, kl.18.00 tas de sista nomineringarna emot. Efter det så räknar vi ihop vilka 12 personer som fått flest nomineringar och dessa 12 läggs sedan upp i en omröstning där ni får rösta på max 2 användare som ni tycker är värd titeln "2009 års Jagrullare"

Den användare som när söndagen veckan efter övergår till måndag har flest röster vinner förutom den ärorika titeln också ett presentkort från vår sponsor Skruvat.se på 1000 kronor att användas i deras webshop!

Ni får inte nominera moderatorer/admin eller er själva och ni får inte lägga mer än en nominering per person.

Vi i moderatorteamet hoppas att denna tävling kommer att uppskattas av er användare och vi tycker själva att det känns roligt att få premiera en av alla er användare som betyder så mycket för forumet genom att välja ut den användare som alla ni tycker betyder mest för forumet.

Kontakta någon av oss i moderator/adminteamet om ni har några frågor kring denna tävling!

Hälsningar
Teamet bakom jagrullar.se

Bild
Bra bildelar till skruvade priser!
Användarvisningsbild
av Scania
Det finns många kompetenta, trevliga och hjälpsamma medlemmar här, så det är inte lätt att bara välja en...

Men jag lägger min röst på *pettson* för hans stora kunskap om bilar som han gärna och ofta delar med sig av
av Cicaro
Det finns många på forumet som utmärker sig på både det ena och det andra viset. Jag skulle vilja nominera Vovlo_Henrik som ofta är snabb på att svara och komma med förslag på lösningar på både det ena och det andra...
Användarvisningsbild
av opA
Som flera säger här så är det inte lätt att bara nominera en person.. men efter lite beslutande fick de bli CarMan som jag nominerar :)

Alltid ett trevligt bemötande, aktiv på forumet och han vet verkligen vad han pratar om :)
Användarvisningsbild
av cybermunk
Många kandidater finns det som sagt och jag kan då inte märka någon direkt som extra speciell, får gå igenom alla svar jag fått på det dryga året jag varit medlem för att hitta någon kandidat som jag anser EXTRA värd detta. :)

Men en av alla som har betytt mycket för att jag har stannat har väl Brainy :)
Användarvisningsbild
av Brainy
Tackar å ödmjukast :)

Kom ihåg att ni inte får nominera mig eller någon annan moderator bara :)

Tanken är att detta pris ska gå till en helt vanlig användare :D

Känns roligt att få iväg ett pris till i alla fall en av er som betyder så otroligt mycket.

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av SvenB
Jag röstar på Andreas Löfgren, han hugger inte av jämnsmed fotknölarna om man skriver något felaktigt. Det finns många kompetenta forumdeltagare, men jag tycker han framför sina inlägg på ett proffsigt och trevligt sätt.
Användarvisningsbild
av cybermunk
synd att modar inte får vara med :( men men det ska nog kommas på en annan filur, men vem kompetens och en del inkompetens finns det ju :)
Användarvisningsbild
av Severin
Min röst går oavkortat till .................Carman, kompetensen denna person sitter på är ovärdeligt på ett forum samt att han svarar snabbt och trevligt :-)-)
av matzen10
Finns så många...men..

Min röst går till: #27. Oändligt hjälpsam & snabb med att leverera pdf:er/manualer till allt möjligt, gång efter annan!

Mitt val går inte till den, kanske, mest kunniga mekanikern; det finns det flera av. Men intentionen att hjälpa till på det sätt man förmår tycker jag ska premieras.

/M10
Senast redigerad av 1 matzen10, redigerad totalt 0 gånger.

Ja det har aldrig varit så mycket lekstuga i[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Kolla först så du kan ha 14" p&ar[…]

Dom uppdaterar inte per automatik på dessa.

Tar man bort skatterna får man mer över[…]