Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Larzan
Har fått höra att Tullamore Dew kommer snart som single malt till systembolaget.
Väntar med spänning.

Vad gillar ni till en "vanlig"kväll?
Senast redigerad av 1 Larzan, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av vetten
God Maltwisky dricker man ju bara en utav eftersom den är så "mättad" och god, med väldigt fyllig. Vanlig Blended kan man dricka mycket av och tycka det smakar bra hela tiden. Men en riktigt god lagrad Maltis är man oftast nöjd med efter en :-O)
av Larzan
Gillar även "trekantsformad". Två fingrar och en isbit i ett tumblerglas är ett lagom mått.
Användarvisningsbild
av vetten
Larzan skrev:Gillar även "trekantsformad". Två fingrar och en isbit i ett tumblerglas är ett lagom mått.
Kan bara hålla med där :-)-)
av Cicaro
Lagavulin 16 years Single Island Malt Whiskey om jag får bestämma fritt. Kostar ju tyvärr en näpen slant, dock det godaste i whiskeyväg man kan hitta, rökig och rund och faktiskt så man blir sugen trots att klockan är 8:51 på en söndagmorgon!
av S.t.r.a.n.D
Var till tyskland för några veckor sedan och då köpte jag mig en Mackmyra på båten (betydligt billigare än på systemet). Köpte den mest för att det kändes som "måste ha" första svenska. Men det var faktiskt helt okej, tyckte den var bra. Finns givetvis bättre men skulle nog kunna tänka mig köpa den igen, typ nästa tysklandresa. :)
av Larzan
Cicaro skrev:Lagavulin 16 years Single Island Malt Whiskey om jag får bestämma fritt. Kostar ju tyvärr en näpen slant, dock det godaste i whiskeyväg man kan hitta, rökig och rund och faktiskt så man blir sugen trots att klockan är 8:51 på en söndagmorgon!
En vardag kväll?

Det pratas om att adaptiva farthållaren anv&[…]

Ingen bromsvätska

Har du provat lossa rören vid huvudcylindern[…]

Problem bromsar (luftning)

Volvo s60 2001 2,4t (200hk) Bytt till nya ok ba[…]

installera dragkrok

Hej, Funderar på installation av dragkrok p[…]