Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Har du vaccinerat dig mot svninfluensan

Ja
18
32%
Nej, men jag ska göra det
16
29%
Nej, jag tänker inte heller göra det
22
39%
Kommentera gärna ditt val.

Jag ska vaccinera mig nästa vecka tror jag, men man blir lite skrämd när det finns folk som blir sjuka av vaccinet :-O)
Junior fick sin spruta igår och har hittills, ett dygn senare, inte visat tecken på några biverkningar. Jag och frugan ska ta så fort de är klara med barn och riksgruppen här i byn.
Är väl inte helt säker på hur jag skall göra men det lutar åt att inte vaccinera mig.

Tar du inte vaccinet kan du bli sjuk och tar du vaccinet kan du bli sjuk, så jag vet inte riktigt om det är så stor mening heller.
Sen så är ju inte svininfluensan livsfarlig heller om man inte redan är sjuk innan. Tycker det överdrivs ganska mycket.
Känner en som fick svininfluensan. Han var sjuk några dagar och sen blev han bra.
Vi ska få vaccin genom jobbet men som det är nu vet vi inte när det blir. Dröjer det länge kanske jag hoppar över det. Har några kompisar som vaccinerat sig och några av dom har varit lite dåliga dygnet efter.
Jag tänker EJ vaccinera mig av den enkla anledningen att jag inte tillhör någon riskgrupp och anser då att det är bättre att andra får den dosen istället.

Eccy snacka taskigt läge.
Kan hålla med cybermunk lite. Det är ju inte gratis heller. Visst det kostar inte den som tar det något direkt men det ska ju betalas med skattemedel.
Varje dos kostar 65kr och det är ju en hel del doser.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
C20 D2 Bult till remskiva gått av

Nog inga problem men du behöver värma[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]

Tryckslang v70 D5