Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Har ni funderat något över nästa års semesterplaner?

Kan vara skönt och gotta sig i andras semesterplaner och tips nu under mörkerperioden. För vår egen del så ser det ut som att vi sätter husvagnen på kroken igen och riktar söderut, men mer än så vet vi inte ännu. Står just nu mitt i ett BE uppgradering.
Kanske vi packar endast tält och drar ned mot Kroatien eller nåt. Har varit på gång under ett antal år nu.

Hur ser det ut för er?
Inte en aning, alldeles för lång tid kvar.

Våra största funderingar just nu är om vi ska försöka få tag på en sista minuten så vi kan åka framåt lördag-söndag eller om vi ska stanna kvar hemma och packa inför flytten om några veckor... :D
Bilresa på 160-170 mil te ett ställe i Finland, så klart me Volvon :D sen blir d brak fest som vanligt me kussinerna o kompisar, i ca 1 vecka :-)-) sen andra veckan blir samma sak fast 50 mil uppåt i landet, ska man ha semester så varför va nykter :oops: :D återstår o se vilken Volvo man åker me, S60 eller S70
Hmm semester har jag mest hela tiden då jag går arbetslös :P men om vi riktar oss till juli månad nästa år så tror jag minst en vecka kommer gå åt till fiske och liknande aktiviteter
Vi börjar med en vecka på Idre fjäll, vecka 10 tror jag det var.
Jag ska försöka cykla en del olika cykellopp i sommar så vi tar med husvagen och passar på att ta några dagar extra på dem ställena där jag ska cykla.
Och så vill tanten att vi ska boka en resa till mallorca i höst, men vi får väl se. Blir väl inga pengar kvar när man har släpat runt husvagen runt halva sverige =)

//Robert

100 miljarder kr :party:

OM RYSSEN KOMMER

… ”aldrig försökte” =[…]

Roligt när ett av mina gammla inlägg bid[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Det började med att motorstarkare varianter a[…]