Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Nå är lite nyfiken på vad för anläggningar ni har och vad ni brukar lyssna på mest? :D

Själv har jag HU-603 med standard högtalare (4st bas/mellan och 4 diskanter) + extra monterat slutsteg PA300 och är Bluesälskare, gärna akustisk som t.ex. Eric Bibb.
Men också rock musik.

Senaste inköp och spelat i bilen:
Peps Persson - Äntligen
Luise Hoffsten - From Linköping to Memphis
Lars Winnerbäck - Vatten under broarna
Eric Bibb - A ship called love
Senast redigerad av 1 frilins, redigerad totalt 0 gånger.
av Teemu
det som gått mestadels i bilen sista tiden är Depeche Mode - Playing The Angel, Starsailor - On The Outside samt Bon Jovi - Have A Nice Day.

Har även jag HU-603 och 8st högtalare
Användarvisningsbild
av frilins
Teemu skrev:det som gått mestadels i bilen sista tiden är Depeche Mode - Playing The Angel, Starsailor - On The Outside samt Bon Jovi - Have A Nice Day.

Har även jag HU-603 och 8st högtalare
Är du nöjd med ljudkvalitén?
Användarvisningsbild
av Loner
Även jag har 603:an med standard högtalarna (8st) + original subwoofer i skuffen,

Min får mest spela hederlig hårdrock,
ac/dc, dio, udo, mm + en hel del radio rix (skönt att ha nån som "surrar" med en på morgonen så man vaknar)

(Som vissa redan vet så har jag ett PA300 som skall in tillsammans med high performance bas/mellanregister högtalarna)

/L
Senast redigerad av 1 Loner, redigerad totalt 0 gånger.
av Teemu
njae... lite mer drag i stereon skulle man ju inte klaga över, men den är rätt skaplig för att vara helt original och inte ens den värsta. Fundar lite på en bas i skuffgolvet...
Användarvisningsbild
av Driver64
HU-803, elva högtalare, subwoofer går inte att montera i en Bi-Fuel men det låter rätt bra ändå! :D

Senast spelat är Annie Lennox (Diva), Mark Knopfler (Shangri-La), U2 (Vertigo) och Homesick Mac (Leaving, akustisk blues, kolla in honom frilins!).
av Noodles
603an med 8högtalare.

Blir mycket RixFM och P3, poppade GreenDay imorse på skaplig hög volym (Wake me up when septemeber ends..;)) och personligen så tycker jag de pangar på bra ca 1 minut in i låten när trummorna kommer in.
Visst de ja jämför med är min tidigare 745a med Knutssonbandare eller nå annat förhistoriskt. :)
Användarvisningsbild
av frilins
Driver64 skrev:HU-803, elva högtalare, subwoofer går inte att montera i en Bi-Fuel men det låter rätt bra ändå! :D

Senast spelat är Annie Lennox (Diva), Mark Knopfler (Shangri-La), U2 (Vertigo) och Homesick Mac (Leaving, akustisk blues, kolla in honom frilins!).
Förstår att det låter bra, tack för tipset, har hört väldigt lite av honom men drar genast igång Imesh och letar lite...
Tips tillbaka:
Bill Perry, drag så håret står i nacken, inte akustisk visserligen, men grym på elgitarren! :D
Användarvisningsbild
av frilins
Noodles skrev:603an med 8högtalare.

Blir mycket RixFM och P3, poppade GreenDay imorse på skaplig hög volym (Wake me up when septemeber ends..;)) och personligen så tycker jag de pangar på bra ca 1 minut in i låten när trummorna kommer in.
Visst de ja jämför med är min tidigare 745a med Knutssonbandare eller nå annat förhistoriskt. :)
Gillar också Green Day, bra tryck! 8)
Användarvisningsbild
av frilins
Inga fler som vill delge sin vardag?

Vad tråkigt! Förra veckan stal nå[…]

Fick pris på byte av batteri för total[…]

Byta spridare

Går ju inte att jämföra glö[…]

Första året jag hade VOC kostade det 12[…]