Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Euin
vetten skrev:Ingen kan väl sörja en pedofil :-O)
Jag stör mig något enormt mycket när folk säger sådär. Behöver inte dra hela radängan men det finns ingen bevisning emot att han skulle vara pedofil och familjerna inblandade har på mystiska sätt dragit sig ur.
Han älskar barn, det är inget fel med det. Sen utnyttjar folk det för att sätta dit honom så de kan tjäna pengar på det.

Michael Jackson var vår sista superstjärna tyvärr. Nu finns det inga kvar.
Freddy Mercury, John Lennon, Elvis Presley mfl
av Lövet
Är det någon som egentligen vad som legat bakom åtalen? (Som för övrigt varit civilrättsliga = någon vill ha cash) Tänk på att MJ var ett minst sagt tacksamt stämningsobjekt. Anklagelser om pedofili kan komma allt från att han sett någon i duschen till regelrätta övergrepp. Någon som egentligen VET vad som stått i åtalen? Inte jag i alla fall trots att jag googlat ett bra tag nu.

Ser att vetten kör med guilty-by-association tricket. Han var där - alltså är han skyldig! Vi har lite olika syn på rättsväsende verkar det som.
Användarvisningsbild
av vetten
Ingen Rök utan eld :!:

Klart att jag förstod att en massa fans skulle reagera på mitt inlägg :-(O) För mej är endast misstanke om ett dylikt brott tillräckligt för att se rött :evil: Tror nog inte att han var oskyldig till det han anklagades för. Det känns enbart skönt att ännu ett missfoster är borta.
Att jag sen inte heller är någon fan av hans musik kan jag ju inte göra något åt heller, men jag har väl ändå rätt att uttrycka min åsikt i ett "fritt" land :-(O)
av Lövet
Jo, det beror absolut på att man är MJ fan som man inte anser att man ska invänta en fällande dom innan någon är skyldig. Läs den här tråden innan du uttalar dig om min musiksmak: http://jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=36&t=33558

Du inser att jag kan anklaga dig för våldtäkt imorgon och få en förundersökning inledd? Naturligtvis blir du frikänd men vad spelar det för roll. Du är ju skyldig ändå! (S) Du är lika mycket pedofil som Michael Jackson om man ska se krasst på det.
Användarvisningsbild
av vetten
andreas_lofgren skrev:Jo, det beror absolut på att man är MJ fan som man inte anser att man ska invänta en fällande dom innan någon är skyldig. Läs den här tråden innan du uttalar dig om min musiksmak: http://jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=36&t=33558

Du inser att jag kan anklaga dig för våldtäkt imorgon och få en förundersökning inledd? Naturligtvis blir du frikänd men vad spelar det för roll. Du är ju skyldig ändå! (S) Du är lika mycket pedofil som Michael Jackson om man ska se krasst på det.
Det är ju bara att köpa sej fri i ett så korrupt land som USA, har man bara pengar, mycket pengar, så går det att köpa sej fri från det mesta där.
Sen vilken musiksmak du har bryr jag mej inte om utan det där med "en massa fans" som jag skrev var menat som högst generellt.

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]