Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Vilken typ är du?

Totalnykterist
13
41%
Vardagsnykterist
10
31%
Arbetsdagsnykterist
6
19%
Fram till lönen nykterist
2
6%
Jag super mig redlös varje helg.
1
3%
Användarvisningsbild
av cybermunk
Nu har någon sagt att dom vill ha en nykterist tråd så då skapar jag en då jag själv är Totalnykterist.
Den ända spriten jag handhar är Glykol och Spolarvätskan eventuellt T-Röd ibland.

Uppdaterat Omröstningen lite lagt till Arbetsnykterist.

Och en liten definition av dom olika graderan
Totalnykterist: Dricker inte då jag anser att det är onödigt eller inte gillar smaken
Vardagsnykterist: Kan ta ett eller fler glas vin/en eller fler öl under helgen
Arbetsdagsnykterist Kan ta något som e alkoholhaltigt på kvällen men under arbetsdagen e det nolltolerans.
Fram till lönen nykterist: Denna hörs på namnet.
Jag super mig redlös varje helg. : Behöver inte heller någon närmare beskrivning
Senast redigerad av 2 cybermunk, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av Funk
Här inga problem med något glas vin eller en öl på vardagar, men är ytterst sällan berusad... är man då vardagsnykterist..

/Thomas
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Totalnykterist tycker jag låter krystat. Jag har valt att inte dricka alkohol. Dels för att jag inte tycker att det är gott och sedan för att jag kör bil väldigt mycket. Jag är inte emot det alls, men jag har valt att inte dricka själv.
Användarvisningsbild
av Scania
Skulle gissa att jag får i mig ca 10-15 cl alkohol på ett år. I form av en och annan öl i sommarvärmen eller ett glas vin till extra speciell middag.

Betraktar mig som vardagsnykterist. Inte så långt ifrån helnykterist...
Uppdaterat alternativen då det var ett alternativ som jag såg saknades.
Användarvisningsbild
av Nexus
som sagt. jag tar ingen alkohol,har absolut inget mot de som gör det.
Så jag faller in under totalnykterist.
Fast i tonåren så var det inga problem klunka i sig :-/O/
Det e lite kul det här med hur man ser sig själv den som vet med sig att den dricker på tok för mycket brukar kunna bortförklara sig med alla möjliga saker, dålig barndom supande föräldrar. Jag personligen hade en far som var Alkoholist och i och med det så tar jag helt och hållet avstånd till alkoholen.

Sen finns det dom som anser att alkohol inte skadar fler än Tobak FEL FEL FEL, alkoholen dödar x% fler per år än rökningen vågar inte skriva procenten då jag inte kan den direkt.
Lilleman vad anser du själv ligger närmast till hands

Tmap sensorn är bytt och egr är bort pro[…]

Välkommen ut i trafiken

Om jag komer ihåg rätt så är[…]

Felkod B5

Låter ungefär som det jag hade på[…]

Däck dimensioner

Skrapar 185/65-15 i skärmarna??? :-/ Vad f&o[…]