Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av völvå
Några fler som har planerat att kicka igång med högskolestudierna igen nu till hösten? Jag har då tänkt börja plugga igen, efter lite research på nätet verkar ju mälardalens högskola som ett bra val. ska söka till deras datavetenskapliga programm med inriktning spel. Vore ju fett om man en dag får sitta o utveckla bilspel med volvo bilar med :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Brainy
Hej.

Jag har dålig koll på Mälardalens högskola, men när jag för ett tag sedan bestämde mig för att läsa in beskattningsrätt så föll den skolan på att de inte kunde bestämma sig för vilken stad föreläsningarna skulle vara i. Sitta och flänga mellan Västerås och E-tuna kändes inte ok.

Hade jag fortfarande varit student i ordets rätta bemärkelse så hade jag definitivt också valt bort den skolan p.ga. detta. Belasta en redan ansträngd studentbudget med sådana pendlingskostnader låter inte så roligt.

mvh
Anders
av Cicaro
Pluggar redan på högskola; KTH. Överlag väldigt bra kurser och undervisning, om man sen lärt sig något lär väl visa sig den dagen man kommer ut i arbetslivet :roll:

Men på grundval av det jag märkt kan jag definitivt rekkomendera stället(KTH alltså)
Användarvisningsbild
av völvå
Låter konstigt att de ville kasta en fram o tillbaka mellan städerna, det är ju inte okej för fem öre :evil:

Dosan heter Icarsoft cr Max. Samt Biltemas dosa f&[…]

Hm. Och med ID.4. Men du avsåg då en[…]

Ganska säker på att någon h&aum[…]

Jag har hittat i USA och på Skandix. Men fin[…]