Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jojjeblom
Hej ska åka på en Ålandsresa i veckan som kommer, hade tänkt att köpa på mig 4-5 stockar snus (kostar nära hälften mot i butiken).

Brukar ju ha nån dosa i kylen, men nu kommer det nog hinna bli ''snustorrt'' innan man snusat upp allt, kan man möjligtvis frysa in det :???: .
Användarvisningsbild
av cybermunk
En stock i kylen som äts upp tills 2 dosor kvar då nästa åker in i kylen.
Användarvisningsbild
av alex960
jojjeblom skrev:Hej ska åka på en Ålandsresa i veckan som kommer, hade tänkt att köpa på mig 4-5 stockar snus (kostar nära hälften mot i butiken).

Brukar ju ha nån dosa i kylen, men nu kommer det nog hinna bli ''snustorrt'' innan man snusat upp allt, kan man möjligtvis frysa in det :???: .
polaren bor på åland och han säger att det är olagligt att sälja där det skulle även gälla båtarna men vet ej om och när det börja gälla
Användarvisningsbild
av jojjeblom
alex960 skrev:
jojjeblom skrev:Hej ska åka på en Ålandsresa i veckan som kommer, hade tänkt att köpa på mig 4-5 stockar snus (kostar nära hälften mot i butiken).

polaren bor på åland och han säger att det är olagligt att sälja där det skulle även gälla båtarna men vet ej om och när det börja gälla
Det stämmer nog bra, men Eckerölinjen jag ska åka med har svensk-registrerat sitt fartyg (M/S Eckerö) så nu kan man handla snus ombord utan problem :D .
Användarvisningsbild
av cybermunk
Ja jag äter ur en dosa i taget gluffs gluffs :P

Snusare atm ODEN'S Extra stark.
Motoroljenivå

På vilket sätt beter sig visningen? Ett[…]

Nu vill man ha det som i Italien och Frankrike. V[…]

Felkod B5

Låter ungefär som det jag hade på[…]

Tror jag hittade uttaget du snackade om. Det ger 1[…]