Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
Tänker inte köpa någon XC60 ännu utan har bara bestämt mig för att jag inom 5år ska äga en sådan, ny eller begagnad får framtiden utvisa.

Däremot så tänkte jag att en rolig julklapp till mig själv skulle bli att hyra en XC60 nu när vi i familjen ska åka till fjälls i jul.

Jag har kikat på de stora hyrbilsbolagens hemsidor utan att hitta någon som hyr ut den.

Någon som sitter med information om att någon hyrbilsfirma kommer att hinna få in XC60 före jul?
Kravet från min sida är att den går att hämta i Västerås, Eskilstunda, Örebro med omnejd (jag bor mitt emellan) annars får det vara.
Priset? mjaa är det jul så är det :lol:
av Lövet
Ring Hertz och hör. De brukar vara väldigt lätta att ha och göra med.
Användarvisningsbild
av Tomas88
Andres har du Volvokort?

Fick nämligen hem ett reklamblad tillsammans med volvokortsräkningen med en annons från Hertz där det står:
"Hyr bil över jul och nyår med 10% rabatt"
Står dock inget om vilka bilar de hyr ut. Men detta är säkert olika från ort till ort.
Senast redigerad av 1 Tomas88, redigerad totalt 0 gånger.
av Lövet
Nix, inget Volvokort för mig. Har däremot haft en del att göra med Hertz tidigare.
Användarvisningsbild
av Fluffen
Då kanske den går att hyra över semstern. :wink:
Förövrigt såg jag en Hertz reklam idag och jag är bergsäker på att det var bild på en xc60 framifrån i annonsen. :lol:
av jaha
Vet att det är en gammal tråd, men det är onödigt att skapa en ny för nästan samma fråga. Vill själv hyra en XC60, men enligt Hertz hemsida så har de inte XC60. Hittade du den att hyra någon annanstans?

100 miljarder kr :party:

OM RYSSEN KOMMER

… ”aldrig försökte” =[…]

Roligt när ett av mina gammla inlägg bid[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Det började med att motorstarkare varianter a[…]