Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Janne3
http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html
Själv så är jag smartare än 90%av befolkningen inte underligt att livet leker med en .Snygg villa , Vacker fru , smarta döttrar, ruggig inkomst svart som vit , eftertraktad av alla :mrgreen:

Du fick bättre resultat än 90 % av populationen
Senast redigerad av 1 Janne3, redigerad totalt 0 gånger.
av LarsBd
Jag lyckades också bra, endast 92% av befolkningen är smartare än mig, eller om det var tvärt om :wink: och det stämmer som du skrev att man är poppulär, alla vill ha tag i mig bland annat vägverket elverket gatukontoret skattemyndigheten och kronofogden tex.
Minnesdelen var svårast tyckte jag men även 4:e-gradsekvationerna :wink: på tid utan hjälpmedel var lite småluriga.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
"Du fick bättre resultat än 63 % av populationen" :roll: Alla kan ju inte vara bäst :wink:

Totalresultat 105

Jag blev less på slutet det tog ju så länge!

/Kalle
Användarvisningsbild
av Funk
Ganska bra,jag är nära MENSA-nivå, men det vete fan om det är något man vill vara...

/Thomas
Användarvisningsbild
av Claes74
117 bättre än 87% av populationen, svårast tycker jag var där man skulle vända ordningsföljden på siffror.
klarade upp till 5 siffror sedan gick hjärnan på övervarv på 6 och åt h-e på 7 siffror.
roligast var inte att få poängen utan att lära sig var ens svaghet sitter, min sitter heltklart i ovanstående :D

kul test
Underkänd på avgasrening

Bra tips!

Cupefläkten.

Det är så att jag har en v60 D3 2012. […]

Jag skulle gissa att mångledaren med en dsub[…]

Ojämn gång.

Min XC70 1 -99/00 rullar ojämnt på tom[…]