Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Maria-Blå bil
Såg på ett annat forum att det fanns en raggningstråd. Så tänkte att det kan väl vara nice att ha en sån här också.

Sökes: Kille mellan 25-35, som har egna intressen och som inte har tid att bara sitta hemma i soffan och hålla handen, men kan dock göra det nån gång ibland ;-). Bra ekonomi, inga barn, ska vilja bo på landet, snäll, trevlig och sist men inte minst se bra ut.

Finnes: Tjej, 24 år, eget företag som tar enormt med tid. Har hund. Tycker det är sexigt med killar som mekar bil. Ser bra ut.

Önskar: Seriöst förhållande med barn och hela balletten inom snar framtid.

Ja det var väl det hela! Skicka gärna PM med bild.
Användarvisningsbild
av Fraz
Vilken grym tråd Maria!...

Här finnes (tyvär inte) en man på 27år med hjärtat på rätta stället...
Är ofta i farten och påväg någon stanns.. Men sitter gärna hemma och myser ibland...
Långa skogs promenader tas gärna med eller utan hund. Men efter jag är en STOR hund vän så ska han ju med.
Driver eget företag så jag vet vad du har att stå i, och den ekonomiska biten funkar fint....
De egna utsendet är svårt att bedömma själv, så det överlåter jag till kvinnorna i byn... Men komplimanger har motagits..........................
En oljig mekaniker kan kanske va sexig,,
Men när en bygg kille vandrar in i rummet, med en tröjja som inte vill sitta såå spänd runt dom stora armarna, lite dam som yr, och han ger dig DEN blicken..... då brukar kvinnorna smälta som smör en varm sommar dag................

Lyckatill i sökandet efter din man, här på jagrullar.se finns många trevliga och snälla killar som du säkerligen skulle finna lycka med.
Mvh Fraz
av Addekarlsson
Hmm... Är extremt skeptisk till denna tråds existens. Det finns forum för ensamma, som är anpassade för det. Detta är ett forum där vi tar upp frågor om bilar, och då främst volvo.

Låter tråden vara så länge, så får jag se vad mina "kollegor" säger.

Mvh/ Adde
av Maria-Blå bil
Addekarlsson skrev:Hmm... Är extremt skeptisk till denna tråds existens. Det finns forum för ensamma, som är anpassade för det. Detta är ett forum där vi tar upp frågor om bilar, och då främst volvo.

Låter tråden vara så länge, så får jag se vad mina "kollegor" säger.

Mvh/ Adde
Man kanske kan ta vissa saker med lite ironi också?
Den ligger ju ändå på klotterplanket, tillsammans med en hel del "knäppa" trådar..

Sen är det ju en självklarhet att killen ska köra volvo, eftersom jag själv är volvonörd, det är ju därför denna tråd passar på ett volvo forum..
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Om jag får säga vad jag tycker? :-(O) så hör inte den här tråden hemma på detta forum, jag tycker inte den passar in riktigt.. (N)

/Kalle

Bilruta-strömställare.JPG Bilia sä[…]

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&arin[…]

Verkstad Uppsala

Hej Ny på forumet men det känns ju bra.[…]

Sport chassi

Hej alla Jag har en v70 momentum med sport chassi[…]