Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Har bensinen allmänt blivit billigare eller är det ett lokalt priskrig i Ljungby?

Kostade 11.94 idag.
Användarvisningsbild
av Gizz
Den kostade 11.84 i Växjö idag tyckte jag mig se. Verkar ju bra måste tanka bilen nu så :)
Användarvisningsbild
av Brainy
Tomas88 skrev:Har bensinen allmänt blivit billigare eller är det ett lokalt priskrig i Ljungby?

Kostade 11.94 idag.
Den har sjunkit i etaper senaste veckan, 10öre åt gången. 11.94 här igår.

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av lilleman
tankade för 11.74 idag

mvh/roger
Användarvisningsbild
av Brainy
lilleman skrev:tankade för 11.74 idag

mvh/roger
Du kan få tanka åt mig ibland med ;)

mvh
Anders
av Addekarlsson
11,94 på statoils automatstation i Hoting idag. Både BF95 och Diesel, samma pris.
BF95 har sjunkit 40 öre på mindre än 2 veckor nu.

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av Tomas88
Addekarlsson skrev:11,94 på statoils automatstation i Hoting idag. Både BF95 och Diesel, samma pris.

Mvh/ Adde
De måste vara tråkigt för de som skaffat disel i tron om att få tanka billigare.
av Christian_m
Tomas88 skrev:
Addekarlsson skrev:11,94 på statoils automatstation i Hoting idag. Både BF95 och Diesel, samma pris.

Mvh/ Adde
De måste vara tråkigt för de som skaffat disel i tron om att få tanka billigare.
De flesta har nog köpt diesel för att inte behöva tanka lika ofta iofs så de ångrar sig nog inte trots allt. Det hade inte jag gjort iaf om jag varit i deras sits vilket jag tyvärr inte är :)
Användarvisningsbild
av Tomas88
Jo visst de har ju lägre förbrukning men det var ju större skillnad kostnadsmässigt innan. Sen är ju en diselbil dyrare i inköp och skatt också så det handlar ju om hur långt man kör, och låg man på gränsen innan så kanske man förlorar på en diselbil nu.

Bilruta-strömställare.JPG Bilia sä[…]

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&arin[…]

Verkstad Uppsala

Hej Ny på forumet men det känns ju bra.[…]

Sport chassi

Hej alla Jag har en v70 momentum med sport chassi[…]