Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
kan man ej ha en mail adress där bara ens nickname står.?? t e x om jag skickar ett mail så står ju hela mitt namn inom parentes. Kan man ej vara anonym med sitt namn ???
Jag är ej bra på datorer :oops:
Användarvisningsbild
av Nexus
Phantom skrev:Jo visst kan du ha ett annat namn som visas när du skickar mail, inställningar gör du i mailprogrammet och ändrar bara ditt namn som nu visas till något annat.
Ser lite olika ut beroende på vilken mail du använder, men beskrivningen är i stora drag :roll:
jag har msn hotmail. och den är [email protected] :wink: men sen står även hela mitt namn inom parentes efter. Det vill jag ej :-(O) mailprogram?? vad hittar man det på dum burken :oops: :oops: som sagt jag suger på datorer :oops:
Användarvisningsbild
av Brainy
Det bör fungera att göra så här
Logga in på hotmail -> tryck på alternativ -> tryck på visa och ändra personlig information -> Tryck på redigerad information -> Skriv in det du vill ska står istället för ditt namn på förnamn t.ex. Grammse, [email protected], Volvoraggare, *** eller vad du nu vill att det ska stå istället. Efternamn kan du tabort helt. -> tryck på spara

mvh
Anders

Bilruta-strömställare.JPG Bilia sä[…]

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&arin[…]

Verkstad Uppsala

Hej Ny på forumet men det känns ju bra.[…]

Sport chassi

Hej alla Jag har en v70 momentum med sport chassi[…]