Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av WestCoast
Någon i stockholm som sett min gamla bil?

Bild
när jag lämnade den såg den ut som på denna bild.. köpte den helt ny och har gjort allt själv, inkl. plastat frontlipen m.m. själv..
saknar den lite och vill veta om den fortf rullar på vägen. Tror den bor i Lidingö just nu... vill gärna veta om det gjorts något med den. :cry:
När sålde du den?

Var ett tag sedan jag var i bilsvängen där nere... Är du väldigt intresserad så ska kan jag se om jag kan rota fram några mailaddresser och slänga iväg några mail och fråga om någon sett den under sommarens/höstens event..

mvh
Anders
Brainded skrev:När sålde du den?

Var ett tag sedan jag var i bilsvängen där nere... Är du väldigt intresserad så ska kan jag se om jag kan rota fram några mailaddresser och slänga iväg några mail och fråga om någon sett den under sommarens/höstens event..

mvh
Anders
gör det! Den som köpte den heter Rosa och skall tydligen umgås med lite streetracers.. sålde den maj 2007.. bilen var mitt allt innan sambon kom..hon kände sig väl utkonkurrerad av bilen. :roll: :roll:

Bara intresserad av att veta så den inte är helt sönderkörd eller om den varit med på utställning eller så

Bilruta-strömställare.JPG Bilia sä[…]

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&arin[…]

Verkstad Uppsala

Hej Ny på forumet men det känns ju bra.[…]

Sport chassi

Hej alla Jag har en v70 momentum med sport chassi[…]