Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
Nu har jag en lång resa framför mig med flertalet telefonsamtal (se min tråd om att stämma arbetsgivaren) men imorgon vid den här tiden så kommer alla mina bekymmer att vara som bortblåsta då jag pumpar 60cm nysnö 8)

Åter om en vecka.

God jul på er alla.

mvh
Anders
av totfof
Usch vad lätt att läsa fel. Kanske är trött. Men nog läste jag ett "l" där istället för "p" :lol:

Bryt inga ben!
av anp
Vad är oddsen för att Brainded kommer att starta en tråd om bruten ben efter helgerna? :wink:
av matzen10
anp skrev:Vad är oddsen för att Brainded kommer att starta en tråd om bruten ben efter helgerna? :wink:
Ja det kan man ju undra! Satsar mina pengar på att han inte hittar ut ur Afterski:n eller att han prejar ungarna i barnbacken :lol: :lol:

---> Matz
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
matzen10 skrev:
anp skrev:Vad är oddsen för att Brainded kommer att starta en tråd om bruten ben efter helgerna? :wink:
Ja det kan man ju undra! Satsar mina pengar på att han inte hittar ut ur Afterski:n eller att han prejar ungarna i barnbacken :lol: :lol:

---> Matz
Hahaha..... WORD!!!

:wink:

//David
av 740wennberg
pumpar 60 cm snö? eller pimplar 60 cl öl?
av jbl
Mmm 60cl öl :lol:
Användarvisningsbild
av Brainy
Phantom skrev:Ta det lugnt i backarna och se upp för de hemska snöodjuren :!:
Tack tack! Hittills har det gått smärtfritt :)

Nybbe och Matz, nu tycker inte jag om er längre! :(

/Anders
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Men Anders!!!! Du vet att jag fixar en frakturortos åt dej så att du slipper gå gipsad!! :)

Eller var det så illa att du gick vilse inne på After Ski:n OCH prejade ungarna i barnbacken.....??? ;)

Näe...nu ska jag vara snäll....har ju varit jul och sånt...!!! :)

//David

En av anledningarna till placeringen är att[…]

För det krävs någon form av mjukva[…]

Ok, jag har inte luft, etc, bak så inte samm[…]

Ventiler 2.5 FT

Köpes insug/avgas ventiler till v70 -09 2.5 F[…]