Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av vetten
Hej
Jag måste bara få skriva av mej nånstans, ni behöver inte svara eller tycka synd om, utan jag behöver bara skriva av mej just nu.
Idag 20071025 dog en av mina allra bästa vänner, vi har varit det i 40 år, han somnade bara in ganska fort efter ungefär ett år med lungcancer, ja vi har alla vetat om att det kommer att ske men det är alltid lika svårt att fatta att han som sitter där på våra kortkvällar och hackar på mej för att jag "spelar fel" är borta eller att han överhuvudtaget inte sitter där hemma när jag kommer upp och hälsar på. Faen va tungt det blir ibland :cry: Men han var inte rädd att han skulle dö utan för att alla runt omkring barn, fru och vänner skulle må dåligt och bli ledsna när han dog, men nu är det så och det gick fort! Tack för det. Skulle väl egentligen inte skicka det här men? Ja jag måste nog ändå. Ha det bra där ute och "Livet är livsfarligt! Ingen har överlevt"
Användarvisningsbild
av Brainy
Beklagar Vetten!

Förlorade en fd. svärfar i lungcancer för ett gäng med år sedan så jag vet hur det känns att gå och vänta i ett år och aldrig veta...

Du vet vart vi finns om du vill skriva av dig!

Sköt om dig!

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av lilleman
det är en hemsk sjukdom cancer min fru miste sin styvpappa för ett år sedan han hade cancer i bukspottskörtelen han kämpade tappert i 2-år.
han rökte mycket och gillade att dricka öl i måtliga mängder.
läkarna sa att rökningen bidrar till denna sjukdom :cry: och som braindead skrev vi finns här så skriv av dig om det känns bra mvh/roger
av Addekarlsson
Jag beklagar sorgen.
Säger som de övriga, bara skriva av dig om du vill. :)

Vet hur det är. Vi har gott om cancer i släkten.
Moster min opererades för några år sen. 3 stora tumörer i hjärnan. Hon lever ännu, men kommer aldrig bli som förr.
Min morfar dog i cancer några veckor efter att han fick veta att jag låg i mammas mage och skvalpade.
Mamma har tagit bort x antal småknölar oxå.
Så jag bara väntar på att få knölar jag med.

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av C.W.
med djupaste beklagan...skickar över en kram
:cry:
Användarvisningsbild
av Lilja
Min morfar dog i skelettcancer när jag var runt 10. Tror alla vet eller känner någon som har gått bort i cancer
Skulle väl egentligen inte skicka det här men? Ja jag måste nog ändå.

Klart du ska skriva det här :!: Vi är ju som en familj :wink: Hackar på varandra, hjälper varandra och skrattar åt våra dumma komentarer ibland.
Kan bara beklaga det med din vän. Min farfar kom in på lasarettet(1991) och de upptäckte lungcanser( ej rökare). Den hade spridit sig att det fanns inte mycket att göra. Han fick antibiotika och svällde upp som en boll på halsen. Han tappa livsgnistan totalt och avled 2 veckor senare. :cry:
Fy för att se honom ligga där. :(

Mvh/ Magnus
Användarvisningsbild
av vetten
Jamen :oops: enormt vilket stöd man får här och det där att vi är eller har blivit "eller växt ihop" till en stor familj, ja det värmer verkligen och TACK för er medkänsla, det känns verkligen skönt att kunna få släppa ut och lätta på trycket nånstans :???: Men ni är bara så BÄST :shock: Tack för er empati 8) och medmänsklighet det känns skönt att ha såna människor runt omkring sej. TACK. Och Hasse han vilar eller är på väg nån annanstans nu. Jag hade aldrig trott att man skulle kunna skriva om sånt här när jag först hittade den här sidan, men ni är underbara och jag hoppas att vi ses nån gång nånstans för ni har verkligen blivit ett stöd i livet för mej :lol:

Igår tvärnitade bilen igen pga "ko[…]

Tid för service - volvo s60 2017

Jag förstår det som att serviceindika[…]

Svart skinn. Vit läder blev blått av je[…]

Aldrig något problem med själva bilen m[…]