Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av stefnil29
Jag undrar bara var Carman har tagit vägen. Det var länge sen man hörde av honom. :D
/Stefan
av matzen10
Jag tror han inte riktigt kunde ta kritik angående hans sätt att argumentera ibland och har därför lämnat oss.
Synd, för han var/är kunnig och inne ganska regelbundet. Å andra sidan får vi (åtminstone jag) vara glad åt att det finns många, många fler kunniga o vänliga själar här som tar sig tid att svara på frågor och förklara de mest basala sakerna om bilägandets problem för oss mindre bemedlade själar! :-)

M V H
---> Matz
p.s. Brainded: kommentera inte "...mindre bemedlade själar", din gamle toarullefabrikatör :twisted: d.s.
av stefnil29
Instämmer, han var kunnig. Så han fick alltså mycket kritik här på forumet? Håller med om att det finns mycket kompetenta människor här på forumet. Har haft mycket nytta av dessa personer, så jag hoppas dom fortsätter att dela med sig av sin kunskap.
Ha en trevlig kväll eller natt :D
/Stefan
Användarvisningsbild
av Brainy
matzen10 skrev: p.s. Brainded: kommentera inte "...mindre bemedlade själar", din gamle toarullefabrikatör :twisted: d.s.
:lol: :roll: :twisted: Jaja jag låter väl bli då ;)

mvh
Anders
Ps. Vi tillverkar högkvalitativt papper, ej toapapper.;) Ds.
av OrsonGbg
Saknar Carman han är väldigt duktig, hoppas han kommer tillbaks.
av Kena
Kunnig!!! det var ju aldrig fel på Volvosar enl. honom, men han visst ändå hur felen skulle åtgärdas.
En ganska vanlig 245:as liv

Kul att läsa om dina äventyr med bilen![…]

Laddbox

Det fungerar utmärkt att ladda i ett "va[…]

Automater verkar generellt ha lägre dragvikt.[…]

XC40 Reacharge Twin motor

Hej på er , ville bara dela med mig en del t[…]