- För 58 minuter sedan.
#1630620
Så att enligt nya lagen som börjar gälla nu kan man ladda sin elbil skattefritt och förmånsfritt på jobbet med oskattade och momsbefriade pengar, även för privatmil. Om man har en V2X bil kan man även ta hem den skattefria elen till att driva huset så behöver man aldrig mer betala en elräkning
Låter ju rätt fördelaktigt och borde vara en stark drivkraft för att köra V2X bil.
Tyvärr är det ju bara chefer his oss i övre kategorin som får tjänstebil och kan använda detta.
Låter ju rätt fördelaktigt och borde vara en stark drivkraft för att köra V2X bil.
Tyvärr är det ju bara chefer his oss i övre kategorin som får tjänstebil och kan använda detta.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
- By LJN