Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Loner skrev:Nån som lyckats få "högre" siffror?
Diesel motorer är diskvalificerade.

/L
Fasiken, det var inte dåligt... Har för mig att det högsta jag fått var 780 km eller nåt (avundsjuk)... :shock: :???:
Användarvisningsbild
av Silver.Swe.
hehe, e ju bara fylla full tank å ställa om mätaren i en nedförsbacke å fotta fort som fasen ;D
Användarvisningsbild
av Loner
Silver.Swe. skrev:hehe, e ju bara fylla full tank å ställa om mätaren i en nedförsbacke å fotta fort som fasen ;D
Njae, den baserar ju sin vising på dom senaste 3 mil eller vad det är..

/L
av matzen10
Jag hade ju 1000 km för något år sedan som jag skrev om. Efter 20-40 km (kommer inte ihåg vilket det var).

---< Matz
Användarvisningsbild
av Silver.Swe.
Loner skrev:
Silver.Swe. skrev:hehe, e ju bara fylla full tank å ställa om mätaren i en nedförsbacke å fotta fort som fasen ;D
Njae, den baserar ju sin vising på dom senaste 3 mil eller vad det är..

/L

kanske på din nyare bil ja! :)
Användarvisningsbild
av Loner
Brainded skrev:Hade för mig även jag att detta varit uppe tidigare...
Jo visst hade det det, men nu tyckte jag det var dags för en egen tråd med "bildbevis"

/L
Användarvisningsbild
av Brainy
Sant!
Vad höll du för hastighet de där milen?

Brukar få trixa mig ut ur stan efter jag har tankat och innan jag kommer ut på motorvägen, med farthållaren ~100km/h så så har jag för mig att jag har fått höga 900 men aldrig över 1000.

Saaben däremot har jag fått upp i 995 kvar till tom tank trots att den har mindre tank.

Skulle tro att jag har bättre chans att få dem över 1000 om jag haft en landsväg att svänga ut på direkt efter tankning.

/Anders
Användarvisningsbild
av Gizz
Jag har bara haft 999 km till tom tank. Men jag tror inte att mätaren går högre än så på min S80 -00.

Det är aningen svårt att se på bi[…]

B6304

Kan inte lägga i växel V70

Tack för svar! Det visade sig att det var ena[…]

760 tändningslås?

Kabelbrott på kabeln till solonoiden var fel[…]