Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av bear
oj va glad man blir när man kommer ut på morgonen och ser att nån har snott grillen, bara för att det inte är originalgrill så får man inte ha den ifred....

var bara tvungen att avreagera mig...
björn

Flyttar!
Loner
av kaffe_koppen
Jo, det är för jävligt. En i min släkt blev av med grill o blinkers på sin bil, bara väntar på att någon ska komma o klippa mina. :evil:
Användarvisningsbild
av #27
De är så jä..a tråkigt.
av Dykaren
Lider med dig. Själv har jag garage vilket är riktigt skönt!!
av jbl
Riktigt tråkigt när man inte får ha grejerna ifred.

Har även jag garage vilket jag är mycket glad över.
Användarvisningsbild
av Silver.Swe.
har också skaffat mig en fin grill nu, och har säkrat den! istället för orginalfästena så tar man en metallskruv + en mutter (+ ev. en bricka för att få bredare huvud för skruven). muttern lägger man i grillen, där orginalmuttern ligger (titta ovanför grillen, så ser du att på insidan sitter en form av platsmutter) å så ere bar å skruven så sitter grillen som järn!
kan va lite knepigt att skruven ska pricka hålet i muttern, då man inte kan hålla i muttern. så försök ta en stor mutter som fixeras fast!

VH Silver
Användarvisningsbild
av Hayah
Dagens samhälle!
Finns inte en enda försäkring som täcker det bara för att man inte kan ta med sig bilen in i sängen!
Och inte får man ha något som andra inte har. Jämnställdhet. Sen skiter folk i om du har sparat till den saken i 20 år.

Jag själv har fått höra att både mitt ljud är eftertraktat och mina nya extraljus. Men inte fan vågar man sätta dit sånt för det är ju för billigt för att få ut på försäkring men det är för dyrt för mig för att köpa nytt.

Lider med dig verkligen!

Nytt försök med bromsarna idag. Riktigt […]

Försökte mig på en bromsservice (t[…]

Hej Vad krävs för att montera 2005 face[…]

Inte en chans. Ända gången det ä[…]