Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av sthlm
Känns som om det är semester för "snepo" :D

Bild
Användarvisningsbild
av snepo
SkauneJohan skrev:vrider nacken av mig för att se bilden som är upp och ner, är det en 240 halvkombi?
Vet inte varför bilderna blir upp ocn ner. Frågade en gång förut,fick inget svar. Det är en 263 GL. Den andra är väl prototyp på p1800 ES. Det var bara bakänden som var annorlunda,resten var som de såg ut sen. p1800
Användarvisningsbild
av snepo
sthlm skrev:Känns som om det är semester för "snepo" :D

Bild

Semester jajamen. Tyvärr bara en vecka kvar
Användarvisningsbild
av SkauneJohan
snepo skrev:
SkauneJohan skrev:vrider nacken av mig för att se bilden som är upp och ner, är det en 240 halvkombi?
Vet inte varför bilderna blir upp ocn ner. Frågade en gång förut,fick inget svar. Det är en 263 GL. Den andra är väl prototyp på p1800 ES. Det var bara bakänden som var annorlunda,resten var som de såg ut sen. p1800
säkert semestersupen som tar ut sin rätt ;) :lol:
Användarvisningsbild
av snepo
SkauneJohan skrev:
snepo skrev:
säkert semestersupen som tar ut sin rätt ;) :lol:
om jag ändå kunde skylla på det. Förra gången jag la ut bilder i Mars,då låg de på tvären. Nu är de upp och ner. Så nästa gång borde de bli rätt
Användarvisningsbild
av snepo
Bild

Kan någon vänlig själ,tala om för mig vad jag gör för fel. Bilderna hamnar alltid åt fel håll. Eller var kan jag ändra det
Användarvisningsbild
av snepo
263 GL
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]

Har en spökande V60 här som ibland kan f[…]