Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Fan vad glad man blir när man kommer ut på em och ska till jobbet och möts av denna bilden.
De satt limmade och skruvade så de lär inte fått bort de hela.
Snowcapen behöver ingen ens fundera på sno för den tog jag bort själv :-(O)

Bild

Den som ser ett par till salu på någon j*vla EPA sida eller liknande lovar jag får en bra hittelön.
Förstår inte vad det är för fel på människor. Har man ej råd köpa egna ge fan i andras saker.
Sådan uppfostran fick jag av mina föräldrar!!!!
Tråkigt.
Lite fårvånad att dina vita sidoblinkers sitter kvar.
En jobbar kompis blev av med sina på en s70 så han monterade gula.
Varje Epa jag ser åker jag fram kollar på. Finns inget som heter köpt i god tro längre. Jag kan sno tillbaka de :twisted:
För några år sedan monterade jag en EVO vinge på syrrans saab 9-3. Massa jobb med passa in den mm. Morgonen efter hade någon slitit bort den och tog med sig halva originalvingen oxå. Då blev det blanda in försäkringsbolaget....
Tänk att man inte ska kunna göra sin bil lite fin utan att klåfingriga idioter måste på sakerna ... Skaffa ett jobb istället säger jag bara!!
Ronne skrev:Fan va tråkigt :-(O)

Hoppas du får tag på dräggen......
det är troligen lika bra att man inte får det....Och fråga inte hur jag fått reda det. Vi glömmer det jag sa innan här brukar mest bli strul.
Det är ju först efter bilägaren ev har spöat skiten ur tjyven som snuten blir intresserad det vet jag och bilägaren får då skulden i stället
för tjyven som det ju är så jävla synd om. Vad man ska göra och hur man ska göra med bekymmret det vete fan alltså. Nä nu börjar jag bli sur
så jag lägger ner :*O/
Senast redigerad av 1 gubbstrutt, redigerad totalt 0 gånger.

Det pratas om att adaptiva farthållaren an[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

Det höll på att gå åt helsi[…]

Problem bromsar (luftning)

Du har felet där bak. Förmodligen en d&a[…]

Vårda v90 2025

Tackar ,har folierat lampor, takkant och trö[…]