- lör 21 okt 2006, 00:20
Jo jag har tänkt en hel del senaste veckan :shock: jo efter en ganska het metoddiskussion med Adde så börjar jag att bli lite mjukare
ja jag vet att jag kan bli lite onödigt uppkäftig ibland :shock: och skriva saker som jag inte alltid vill göra, som t.ex. att säga att nån är helt tom i bollen eller så
men det är inte så illa menat, jag vill ju inte såra nån, alla har vi ju varit nybörjare! men ibland så är det svårt att låta bli
men även om jag kan tycka att vissa inlägg här är "töntiga" och svara därefter så vill jag ju inte såra nån :( nej det är bara mitt dåliga jag som visar sej då :evil: så FÖRLÅT om jag ibland har sårat nån med att vara spydig eller rent av DUM
ska försöka att hålla mej i skinnet i fortsättningen :shock: ska bara svara eller göra inlägg där jag kan hjälpa eller bara diskutera på klotterplanket, efter att jag skrivit det här så ska jag maila Adde och försöka att försonas med honom efter allt skit vi har kastat på varandra den senaste veckan
Hoppas att ni andra kan acceptera denna "avbön" så lovar jag att försöka att uppföra mej i fortsättningen
för egentligen vill jag ju vara kvar här på forumet och hjälpa till, det verkar ju som om det finns många som behöver och vill ha hjälp, så en en gång FÖRLÅT om jag har sårat nån av er därute
IDAG är ju första dan av resten av vårt liv :lol: Lev väl :lol:
vetten

vetten