Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av llesrof
Ja, programmet på kanal 5. Är det på riktigt? Är dessa förare verkligen så urbota dåliga och vanvettiga eller är det regisserat? Vissa, ptja... rentav samtliga, av dem framstår ju som lågintelligenta och till och med en smula retarderade.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Såg det med och vill nu ha 60 min tillbaka av mitt liv. :wink: Sämsta sedan Böda Camping, nog om det.

Ja de framstår som rätt "pantade bilförare" men sen gör ju manus och klippning sitt.
Användarvisningsbild
av vetten
Orkade bara med tio minuter...Hur fick dom körkort :-O) hoppas att jag slipper möta dom på vägen ?:-/
Användarvisningsbild
av mxjolle
Det finns idioter till allt, brukar man säga...

Jag tyckte det var lite smått småroligt (och sorgligt) att de hade lyckats pricka in alla olika typer av personer i serien, exakt likadant som tidigare säsonger... En fartdåre, En Blondin, En allmänt konstig typ med propellerkeps som liknade "Gurkan" i sättet att vara, En brunett i 35-40 års åldern, En äldre dam som knappt ser över ratten och ja... jag glömde säkert någon mer på vägen....

Allt för att göra "bra" tv.... :roll:
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Bara jag som tänkte på det härliga 5-cylindriga motorljudet som kom in i kupén när dom accade iväg... ;)
Användarvisningsbild
av grillchips
mxjolle: EXAKT min tanke!
Bruden med tårtan vid utfarten måste ju tagit priset ändå (trots att hon inte var sämst), jag hoppas innerligt att det är så sjukt scriptat, annars borde deras uppkörningshandläggare (ge mig ett bättre ord tack) få sparken omgående.
Användarvisningsbild
av grillchips
Flashback? :D
Vore intressant att läsa. Jag menar, som gårdagens avsnitt när de skulle över rampen, JA, plattan i mattan låter som en svinbra idé! :roll:
Kul för tittarna, men känns inte speciellt trovärdigt annat än att personen i fråga kanske vill leka pajas och få en aning mer än 15 seconds of fame.
av Gelis
Helt klart fejkat till 80%, karaktärerna är, som nämndes ovan, nästan exakt lika som från tidigare säsonger. Vilket är väldigt avslöjande hur urvalet görs.

Vissa gör vad som helst för att synas i TV, och TV gör allt för att göra underhållande TV, vilket dom misslyckats med i detta fallet. Sedan så kanske personerna i fråga är dåliga bilförare men inte så illa som det framstår i TV.

Det pratas om att adaptiva farthållaren an[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

Det höll på att gå åt helsi[…]

Problem bromsar (luftning)

Du har felet där bak. Förmodligen en d&a[…]

Vårda v90 2025

Tackar ,har folierat lampor, takkant och trö[…]