Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Handlar nästan uteslutande alla reservdelar hos de och lagt åtskilliga 1000 lappar där. Jag beställde en bussning till undre motorfästet till min v70. När jag skulle ha bort den gamla bussningen spräck huset den sitter i. Då frågade jag skruvat om de kan gära en skyst deal och stå för returfrakten om jag beställer ett nytt komplett fäste hos de.
Men Blankt nej! De kunde inte hjälpa med det alls utan rekomendera jag ska returnera och betala 70:- i frakt.
Jag vet det inte är deras fel mitt fäste gick sönder men tänkte att de kunde vara lite trevliga mot en återkommande kund.

Nu kommer jag se mig om efter andra ställen köpa mina reservdelar på.... :|

En eloge till "Taxi" på forumet som hade ett beg fäste låg och skickar det till mig :-)-)
av Skruvat
Hej Nexus,

Verkligen trist att delen gick sönder, men det vore ännu tristare att tappa dig som kund!
Jag har mailat dig en rabattkod om 100 kronor i ett separat mail. Om du inte upplever att du får den hjälp du förväntar dig vid nästa tillfälle så återkom till mig genom kundservice.

Med vänliga hälsningar
Magnus Possman
Kundservicechef, Skruvat.se
Användarvisningsbild
av Nexus
Tack det var betydligt trevligare respons. Som återkommande kund anser jag man kan bjuda till lite som företag när det någon gång strular till sig.
På volvo, audi mm brukar de bjuda på småsaker för de vet att jag alltid återkommer och handlar mera. En skruv gratis ibland betyder massa för mig, inte för summan utan för god kundrelation. Det gör man återkommer och känner sig prioriterad som kund :-)-)
av Darklady
De var ju juste av skruvat att bjuda på ena hundring, men går det inte att köpa den trasiga delen begagnat? å montera delen på den? Jag köper en del prylar till gammelvolvon där med. enda problemet var att dom skicka fel del,men det löste sig. då var det värre på netonnet. köpte en mus som var lite kärv. åkte dan efter tillbaks. utan embalage. då skulle jag få avdrag 25 % för det. snackka om kundvänligt. tur att det ite var nått dyrare. lycka till Thomas
Användarvisningsbild
av joel80
Fast vem faan slänger emballaget innan man testat att grejerna är det man vill ha...? ;)

Som företag skulle jag inte gilla om folk ville lämna tillbaka men har fimpat kartonger och eventuellt manualer.
Att man har obrutna förpackningar och får byta/lämna tillbaka tycker jag är rimligt.
Var musen trasig skulle du kunnat få en ny gissar jag, det måste dom erbjuda även om man inte har förpackningen. (Konsumentköplagen)
Användarvisningsbild
av Nexus
Men jag hade inte ens öppnat förpackningen som bussningen ligger i. Den låg i en vanlig kartong jag kan ta från jobbet eller vart som helst.

Det löser sig då "Taxi" på forumet hade beg fäste låg som jag får av honom så jag kan montera min bussning.
Användarvisningsbild
av joel80
Jag syftade på Darklady och dennes mus.. :)
Användarvisningsbild
av SvenB
Det låter det, en Lady och hennes mus. :D :-)-) Men med tanke på ursprungsinlägget, det går fort att riva ner ett förtroende. Men det är svårare att bygga upp det igen.
Användarvisningsbild
av Michaelvecel
Jag beställde ett luftfilter + lite annat till min S80, luftfiltret passade inte . Pengarna i sjön tänkte jag men hörde iaf av mig till skruvat om retur av filtret. Jag fick behålla filtret, slapp betala det. Så nu är ett nytt med rätt mått påväg :-)-)
Trasig pump? Rapsolja?

Ja det kanske är ett igensatt värmepaket[…]

Vdash

P3tool (https://p3tool.xyz/) skulle jag hellre k&o[…]

Tvättat både v50 och 240in, 240in fick […]

Kupevärme

Skillnaden är att ECC har ett vred med temp[…]