Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av vetten
Bara att kolla in "Top Gear Amerika" så får man se att den bästa trucken som kommer fram är amerikansk om man bortser från att dom hela tiden har en Toyota som backupp om något skulle gå fel.
Samma sak här, deras skitbilar fixar nada utan dom måste hela tiden ha hjälp av något annat fordon för att klara sej och då blir det offtast en Japan eller Svensk.
Så vad är nytt där!!! En av våra terrängsuggan får dra loss en av deras skitbilar ur lerpölen och en sån som vilken liten Suzuki klarat utan problem
Samma med Volvo och Saab!!!"
Dom kan inte göra bilar längre utan köper in européer och Japaner för att komma åt modern teknik eftersom dom aldrig lärt sej hur man utvecklar moderna bilar och när dom köpt in dom så snor dom alla bra patent och kunnande för att sen slänga resterna till "vargarna" eller dom som orkar och vill betala för VÅRA patent och kunnande.

USA-bilar= Skit.

Amerikaner = utsugare och dessutom helt värdelösa bilbyggare.
Användarvisningsbild
av gnestakalle
USA-bilar= Skit.

Amerikaner = utsugare och dessutom helt värdelösa bilbyggare.
Huga, nu är du igång riktigt "Vetten". :mrgreen:
av I.H.P
I princip har väl vetten inte helt fel, men det är ändå nått speciellt med gamla jänke-järn. Och en del nyare hade man inte tackat nej till heller.
vetten skrev:...En av våra terrängsuggan får dra loss en av deras skitbilar ur lerpölen...
Nu vet jag inte hur det är med just denna sugga men det är ju inte helt ovanligt att den anemiska Volvo rovan är utbytt mot en friandande V8 från det stora landet i väster. Fräna motorer kan de göra iaf.
//Björn
Användarvisningsbild
av gnestakalle
Dom nya jänkarna känner jag ingenting för men jag kan förstå dom som vill ha en gammal jänkare och sätta den i gott skick. Dock skulle jag inte vilja ha någon själv.

Mvh GK
av I.H.P
Såg precis sista avsnittet på TV6, hoppas det kommer en säsong till.
Detta är klart sjukaste klippet:
[youtube]9Nntf4QW8BA[/youtube]
//Björn
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 162

Hej Jag ser att det portproblemet har funnits l&au[…]

Är det någon som har den senaste MMM2 s[…]