Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Lite snö har kommit idag :)

V60 är totalt värdelös på att hålla baken ren i snörök, från stillastående kommer man upp i 70 så är bakrutan redan igensnöad :| Dimbakljuset orkar inte lysa genom snön heller
snörök.jpg
snörök.jpg (234.18 KiB) Visad 1394 gånger
Användarvisningsbild
av Allinug
Oj! Här är det inte ens i närheten av minusgrader och det börjar nästan kännas som att det inte kommer att komma någon vinter i år. Jag såg att det fanns smultron att plocka ute häromdagen.
av Droopy
Var och åkte skridskor i morse med grabben.......+ 5 grader och vindstilla, rena vårvädret.
Användarvisningsbild
av grillchips
Allinug: smultron är de enda plantor jag har kvar ute på balkongen eftersom de såg ut att klara sig så fint. Senast idag plockade jag och grabben en näve mogna bär. Nu börjar tillochmed jag som avskyr vintern och hellre har +25 året om, bli orolig för årstiderna..
Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
~Kalle~ skrev:Lite snö har kommit idag :)

V60 är totalt värdelös på att hålla baken ren i snörök, från stillastående kommer man upp i 70 så är bakrutan redan igensnöad :| Dimbakljuset orkar inte lysa genom snön heller
snörök.jpg
:-)-)
Användarvisningsbild
av joel80
Buffalo har fått ca 180cm snö senaste dygnen.. typ som Gävle fick 1998.

Men jag såg faan ingen dum nog som körde omkring så här.. man undrar lite vem som pissat i den genpoolen:
Skärmklipp 2014-11-21 00.25.46.png
Skärmklipp 2014-11-21 00.25.46.png (579.36 KiB) Visad 1378 gånger
Användarvisningsbild
av grillchips
Hahahah snyggt! Något för tråden om att lasta saker på taket? ;)
Användarvisningsbild
av StringerBell
Det säkraste tecknet på vinter är inte snö, utan att Jag Rullar-forumet fylls av dieselvärmar-problem… :wink:
Användarvisningsbild
av grillchips
På tal om snökaoset i Buffalo, en forummedlem på Swedespeed bor där. Här är hans S40N skapligt insnöad och begravd:
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
Det kallar jag snö. :D
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83