Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

"Opel, Peugeot och Citroën sjösätter fyra gemensamma bilprojekt. De första samutvecklade bilarna ska lanseras 2016."

Detta kommer att bli ngt över det vanliga, minsann. :D

Särskilt synd för de som nyligen köpt Merc. :wink:
KÖPTE EN HELT NY PEUGEOT 207 vti 2009 .... sög kraftigt det bilägandet .....
PEUGEOT FRÖLUNDA ( gÖTEBORG )
VILLE INTE STÅ FÖR LÅNEBIL UNDER GARANTIJOBB , FASTÄN BILEN INTE ÄNNS VAR ETT ÅR !!! , DETTA VID 2 TILLFÄLLEN !!
VID FÖRSTA SÅ FICK DE GE MED SIG MED TJÖT MED PEUGEOTS vd , ANDRA GÅNGENM FICK T.O.M EN I VERKSTADEN LÅNA UT SIN LEASINGBIL TILL MIG :shock: :shock:

nÄ .... VILKEN JÄVLA KUNDPOLICY DE HAR ... SLUTADE MED ATT DEN FÖRST SKULLE BYTAS IN PÅ BILIA , MEN LADES UT PÅ BLOCKET UNDER TIDEN TILLS MIN V70 VAR KLAR .... TOG INTE ÄNNS EN HALVTIMMA INNAN FÖRSTA RINGDE OCH KÖPTE DEN ( vAR DEN BILLIGASTE 207 vti I SVERIGE PÅ BLOCKET )

gISSA VEM SOM KÖPTE DEN .... PEUGEOTS VÄSTSVERIGE INKÖPSCHEF , SKULLE HA DEN TILL SIN FRU :roll: :roll: :roll: :roll:
loyd skrev:KÖPTE EN HELT NY PEUGEOT 207 vti 2009 .... sög kraftigt det bilägandet .....
PEUGEOT FRÖLUNDA ( gÖTEBORG )
VILLE INTE STÅ FÖR LÅNEBIL UNDER GARANTIJOBB , FASTÄN BILEN INTE ÄNNS VAR ETT ÅR !!! , DETTA VID 2 TILLFÄLLEN !!
VID FÖRSTA SÅ FICK DE GE MED SIG MED TJÖT MED PEUGEOTS vd , ANDRA GÅNGENM FICK T.O.M EN I VERKSTADEN LÅNA UT SIN LEASINGBIL TILL MIG :shock: :shock:

nÄ .... VILKEN JÄVLA KUNDPOLICY DE HAR ... SLUTADE MED ATT DEN FÖRST SKULLE BYTAS IN PÅ BILIA , MEN LADES UT PÅ BLOCKET UNDER TIDEN TILLS MIN V70 VAR KLAR .... TOG INTE ÄNNS EN HALVTIMMA INNAN FÖRSTA RINGDE OCH KÖPTE DEN ( vAR DEN BILLIGASTE 207 vti I SVERIGE PÅ BLOCKET )

gISSA VEM SOM KÖPTE DEN .... PEUGEOTS VÄSTSVERIGE INKÖPSCHEF , SKULLE HA DEN TILL SIN FRU :roll: :roll: :roll: :roll:
GJORT MISSTAGET 2 GGR NU ATT KÖPA FRANSKT .... ALDRIG MERA SÄGER JAG NU !!! SITTER HELLRE I EN GAMMAL 740
Kan man få telnr till den där CHEFEN?
Han vill kanske köoa min pärla? Inga problem med den.
Bara lite med bromsarna. Och lite med elektroniken.
Och nu även lite med backsensorer!
Men bara lite ;)
Från och med 1 januari 2013 kommer de nya miljöbilsreglerna att träda i kraft. De gamla reglerna handlade enbart om bränsleförbrukning och CO2 nivåer, men nu blir tjänstevikten i förhållande till utsläppen det som avgör. Utsläppsreglerna blir tuffare överlag, men större bilar kommer att tillåtas släppa ut mer koldioxid än mindre bilar.

Tack vare att Peugeot ligger i framkant vad gäller dieselteknologi klarar många av modellerna, oavsett vikt och storlek, de nya hårdare kraven.

Det blir snigelsoppa till middag idag! :-)-)
Vojje. Har du slips? Dessa brukar vara snygga om en kvinna väljer åt en. Det betyder inte att hängsnöret skulle klä en. ;) Eller?
Som att föreslå en sparkcykel åt en HERRE som kör USA bilar:)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 20
Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]

Parkslide är undantaget kravet på utr[…]

Fjærer foran V90 CC T5

Aktiv stötdämpning, Four-C (Continuously[…]