Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Ser att idag den 3 december har jag varit medlem på jagrullar.se i exakt fem år.
Tror jag har varit inne en sväng varenda dag sedan dess...

Tack för ett kanonforum! Vi kör väl fem år till...? 8)
Jag vill inte övningsköra längre!!!! :D
erikn skrev:Drygt ett år senare (se ovan)

Bild

Fortsätter jag i den här takten så blir det 70+ om ett par år.
2011 60000 mil
2012 64000 mil
2015 68000 mil

Milen kommer inte lika fort längre. Dels åker vi mer i dotterns Polo (går många mil per år) samt att jag åker mycket hoj halva året då jag tog körkort för hoj 2012.

Vete sjutton om den kommer att överleva till 70000 mil. Den har väl utvecklad hudcancer samt en del andra irriterande småkrämpor, t.ex. tycker klimatanläggningen alltid att det är kallt i bilen vilket resulterar i full värme.

Bild
Jag överlever klimatanläggningen. Idag fungerade den som den skulle. Jag tror att jag har något jordfel någonstans som spökar. Innerbelysningen går t.ex. inte att tända inne. Men den fungerar när man öppnar dörren eller stänger av larmet.

Nej, det är rosten som är det största problemet. Sparklådorna är värst. Men den går som ett skållat troll, och nu har det blivit än värre. Har inte haft tid att leta efter felet, men gasar man för mycket går turbonålen i botten. Troligtvis har slangen till wastegaten lossnat, så man får köra lite försiktigt just nu.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Det pratas om att adaptiva farthållaren an[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

Det höll på att gå åt helsi[…]

Problem bromsar (luftning)

Du har felet där bak. Förmodligen en d&a[…]

Vårda v90 2025