Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

God tändning :mrgreen: , håller nämligen på att felsöka en något motsträvig "patient" som har tändningsproblem.

Mvh GK
StringerBell skrev:
Dalmans skrev:
StringerBell skrev:• Regnsensor (skönt att slippa hålla reda på det där...)
Ja, det är ju ett helvete att hålla reda på om det regnar eller inte, hur var det nu? om det kommer blött på rutan ska torkaren vara på? :twisted:
haha, skämt å sido är det en väldigt smidig funktion, men skrivet så såg det lite kul ut :)
Jo, men du vet ju själv hur det är när regnet ständigt varierar. Helt plötsligt regnar det för lite och man måste anpassa hastigheten så den inte går torrt och bladen börjar gnälla. Otroligt irriterande.
Om man inte har en bil som varierar hastigheten på torkarna efter hur mycket det regnar.
PRIUS skrev:
StringerBell skrev:
Dalmans skrev:
Ja, det är ju ett helvete att hålla reda på om det regnar eller inte, hur var det nu? om det kommer blött på rutan ska torkaren vara på? :twisted:
haha, skämt å sido är det en väldigt smidig funktion, men skrivet så såg det lite kul ut :)
Jo, men du vet ju själv hur det är när regnet ständigt varierar. Helt plötsligt regnar det för lite och man måste anpassa hastigheten så den inte går torrt och bladen börjar gnälla. Otroligt irriterande.
Om man inte har en bil som varierar hastigheten på torkarna efter hur mycket det regnar.
Ja, det är just det som regnsensorn gör och var min poäng.
Jag har funderat rätt länge nu på detta och har kommit fram till att

ECC och farthållaren é mest uppskattat sommartid medans
motor+kupévärmaren samt centrallåset lätt vinner vintertid
Argghhh... Svårt det här.
Regnsensorn... eller njae.. backsensorn...eller automatiska innerbackspegeln som blir mörk när det kommer xenonkoverterade nissar.. geartroniclådan.. eller hela Summumpaketet..

Fasiken, jag gillar allt och mest för den är så användbar till det mesta. Att välja EN sak, det är svårt.
Men RTI'n gillar jag nog mest. Trots tunnlar och andra tunnelval så håller den reda på fart, kompass, beräkningar m.m. i tunneln.
Men den är ju inte perfekt för det ;)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

"1975-1984 Volvo 242 244 245 DL Center Cap Hu[…]

Halvljus

Jag har en V50 -11 som jag var och besikta. Jag fi[…]

Är det en bärarmsbussning som håll[…]